Solstice سامسونگ از راه رسید

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از موبایل دیا، گوشی Solstice سامسونگ که توسط AT&T به بازار آمریکا عرضه شده امکان دسترسی به فیس بوک و Myspace را دارد.گوشی Solstice دارای صفحه نمایش ۳ اینچی لمسی و صفحه کلید کامل QWERTY مجازی است که کاربر هنگام لمس کلیدهای مجازی بازخورد لرزشی را حس …

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از موبایل دیا، گوشی Solstice سامسونگ که توسط AT&T به بازار آمریکا عرضه شده امکان دسترسی به فیس بوک و Myspace را دارد.
گوشی Solstice دارای صفحه نمایش ۳ اینچی لمسی و صفحه کلید کامل QWERTY مجازی است که کاربر هنگام لمس کلیدهای مجازی بازخورد لرزشی را حس می کند و به این ترتیب مطمئن می شود کلید مورد نظر را فشرده است.
این گوشی همچنین دارای شتابسنجی است که به طور خودکار حرکت و جهت دستگاه را پیدا کرده و می چرخد.گوشی Solstice  به حسگرهای حرکتی برای بازی مجهز است و تصاویر با کج کردن دستگاه حرکت می کنند.
از دیگر ویژگی های این گوشی می توان به واسط کاربری TouchWiz به عنوان ابزاری برای دسترسی به کاربردهایی چون فیس بوک و Myspace اشاره کرد.
دوربین ۲ مگاپیکسلی، امکان پخش فایل های MP3 و ویدیویی، بازی، فناوری بلوتوث و کارت حافظه microSD با قابلیت ارتقا تا ۱۶ گیگابایت از دیگر امکانات این گوشی است.
Solstice از سرویس اینترنت پر سرعت ۳G برای مرور وب و دسترسی به وب سایت های شبکه اجتماعی پشتیبانی می کند.
این گوشی با قیمت ۱۰۰ دلار و دو سال قرارداد در دسترس کاربران آمریکایی قرار دارد.
۱۳۵/۲۰

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا