کارت گرافیک ۹۴۰۰ ایکس اف ایکس پیشتاز بازار

 به گزارش خبر نگار موبنا به نقل از فعالان بازر، کارت گرافیکهای ایکس اف ایکس با استقبال زیادی در بازار ایران روبرو شده اند .این کارت گرافیک ها به نظر می رسد که بیشتر سهم بازار کامپیوتر ایران و به ویژه کاربران بازی را به خود جلب کرده است .کارت گرافیک های این شرکت ، …

 به گزارش خبر نگار موبنا به نقل از فعالان بازر، کارت گرافیکهای ایکس اف ایکس با استقبال زیادی در بازار ایران روبرو شده اند .
این کارت گرافیک ها به نظر می رسد که بیشتر سهم بازار کامپیوتر ایران و به ویژه کاربران بازی را به خود جلب کرده است .
کارت گرافیک های این شرکت ، بازار آمارتور ها که بیشتر سهم خرید کامپیوتر را  دارند ،  نیز به خود اختصاص داده است . کارت گرافیک ها با توجه به  پیشرفت روز افزون بازی ها و کیفیت بالای گرافیک های بکار رفته در آن ها ، پیشرفت می کنند و نیاز به کارت گرافیک هایی با پردازنده های قدرت مند تر شرکت های سازنده را به تکاپوی بیشتر وا داشته است .
در این میان کارت  گرافیک مدل ۹۴۰۰ از شرکت nVidia GeForce  که دارای تکنولوژی HD  ،دایرکس ۱۰، و پردازش تصاویر دی وی دی اچ دی و بلوری ، پشتیبانی از ویندوز ویستا ، پی سی آی اکس پرس ۲ و ازسری  ایکس اف ایکس سری  9 می باشد ، بیشترین فروش را در بازار داشته است و همچنان قوی سبقت را از باقی محصولات و سایر برند ها گرفته است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا