دریا کامپیوتر دفتر مستقل خدمات استان فارس را راه اندازی کرد

به گزارش موبنا،این دفتر در تاریخ ۱۵/۰۵/۱۳۸۸ در شهر شیراز با حضور مدیران شرکت دریاکامپیوتر با هدف کاهش زمان سرویس دهی و هزینه ها متناسب با استانداردهای کمپانی های طرف قرارداد این مجموعه افتتاح شد.مرتضی خوشگو مدیر فروش شرکت دریاکامپیوتر در این رابطه گفت: با توجه به رشد تکنولوژی در سطح دنیا و بالخصوص در …

به گزارش موبنا،این دفتر در تاریخ ۱۵/۰۵/۱۳۸۸ در شهر شیراز با حضور مدیران شرکت دریاکامپیوتر با هدف کاهش زمان سرویس دهی و هزینه ها متناسب با استانداردهای کمپانی های طرف قرارداد این مجموعه افتتاح شد.
مرتضی خوشگو مدیر فروش شرکت دریاکامپیوتر در این رابطه گفت: با توجه به رشد تکنولوژی در سطح دنیا و بالخصوص در ایران، مبحث خدمات جایگاه ویژه تری را در میان مصرف کنندگان صنعت IT پدیدار کرده که از این رو باید نحوه سرویس دهی شرکت ها نیز متفاوت از قبل باشد.
دریا کامپیوتر با سابقه نه ساله خود در حوزه صنعت انفورماتیک این امکان را از سال گذشته فراهم کرده تا یک کاربر بتواند یک PC را با گارانتی دریا کامپیوتر در اختیار داشته باشد.
همچنین خوشگو خبر از  تاسیس چنین دفاتری در دیگر کلان شهرها تا پایان سال داد، که یکی از آنها تا دو ماه آینده تاسیس خواهد شد.
۲۰/۱۵

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا