افزایش تعداد مشترکان اپراتوردوم نیازمند تفسیر حقوقی است

لطف الله سبوحی در گفت وگو با خبرنگار سازمان خبری موبنا در پاسخ به پرسش که آیا اپراتور ایرانی خارجی ایرانسل – ام تی ان با دراختیار داشتن سه پیش شماره۰۹۳۵ ،۰۹۳۶و ۰۹۳۷ می تواند تا ۳۰ میلیون سیمکارت واگذارکند؟ گفت: افزایش تعداد مشترکان نیازمند نفیسرحقوقی است و باید بررسی شود که این اپراتور امکان  …

لطف الله سبوحی در گفت وگو با خبرنگار سازمان خبری موبنا در پاسخ به پرسش که آیا اپراتور ایرانی خارجی ایرانسل – ام تی ان با دراختیار داشتن سه پیش شماره۰۹۳۵ ،۰۹۳۶و ۰۹۳۷ می تواند تا ۳۰ میلیون سیمکارت واگذارکند؟ گفت: افزایش تعداد مشترکان نیازمند نفیسرحقوقی است و باید بررسی شود که این اپراتور امکان  افزایش مشترک را دارد یا اینکه با انجام این حرکت مرتکب تخلف شده است.
وی با بیان اینکه بر اساس مجوزشورای اقتصاد اپراتور دوم باید ۱۵میلیون خط واگذار کند، خاطر نشان کرد: سقف تعداد مشترکان اپراتور ایرانی خارجی ایرانسل – ام تی ان در پروانه این اپراتور دیده نشده است.
اپراتور دوم تلفن همراه، طبق پروانه فعالیت خود باید در مدت ۱۵سال حدود ۱۶ میلیون مشترک جذب کند .
این در حالی است که اپراتور سوم تلفن همراه با توجه به میزان سهم اپراتورهای قبلی فعال در بازار ایران موظف به جذب مشترک است.
به اعتقاد کارشناسان ایرانسل فعلا مجاز نیست که شمار مشترکان خود را افزایش دهد و شبکه خود را توسعه دهد؛ مگر آنکه دو سال از فعالیت اپراتور سوم بگذرد.
به گزارش موبنا.اطلاعات غیررسمی منتشره حاکیست اپراتور دوم تاکنون حدود ۵/۱۴میلیون سیم‌کارت واگذار کرده ولی حدود شش میلیون مشترک فعال در شبکه دارد.
۱۱۷/۲۰

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا