تمبرهای جدید شرکت پست در سال۱۳۸۸منتشر شد

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا به نقل ازروابط عمومی شرکت پست، تمبرهای یاد بود نوروز ۸۸ ،روز پرستار، ولادت حضرت زهرا(س) و تمبر مشترک ایران وپرتغال از تمبرهای جدیدی است که توسط این شرکت درسال ۸۸ منتشر شده است. اولین تمبر، تمبریاد بود نوروز ۸۸ بود که به مناسبت نوروز باستانی ایرانیان واغاز سال نو …

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا به نقل ازروابط عمومی شرکت پست، تمبرهای یاد بود نوروز ۸۸ ،روز پرستار، ولادت حضرت زهرا(س) و تمبر مشترک ایران وپرتغال از تمبرهای جدیدی است که توسط این شرکت درسال ۸۸ منتشر شده است.
 اولین تمبر، تمبریاد بود نوروز ۸۸ بود که به مناسبت نوروز باستانی ایرانیان واغاز سال نو شمسی دریک قطعه به ارزش ۱۳۰۰ ریال  چاپ شد.
تمبر یاد بود روزپرستاردیگر تمبرسال جاری است که توسط شرکت پست دراردیبهشت  ماه در یک قطعه به ارزش ۱۳۰۰ ریال و با همکاری سازمان نظام پرستاری به پاس قدردانی ازتلاش این گروه در نظام سلامت  منتشر و طی مراسمی با حضوررئیس جمهورو جمعی از مسئولان نظام پرستاری و شرکت پست رو نمایی شد.
دیگرتمبرمنتشر شده توسط شرکت پست تمبر یاد بود ولادت حضرت زهرا(س)  است که به مناسبت روز زن چاپ  شد. این تمبر در یک قطعه  به ارزش ۱۱۰۰ ریال و با تصویر اثر استاد فرشچیان، توسط شرکت پست و با همکاری مرکز زنان و خانواده ریاست جمهوری چاپ شد.
تمبر مشترک ایران و پرتغال تمبر دیگری است که توسط شرکت پست به مناسبت تحکیم و تقویت روابط فرهنگی دو کشور با تصویر عقابهای بومی و دریایی در دو قطعه به ارزش هر قطعه دوهزار ریال منتشر شد.
۱۱۷/۲۰

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا