پیش بینی درآمد ۱۵ میلیارد دلاری وایمکس

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از موسسه تحقیقاتی ” جونیپر ریسرچ” ،   براساس نتایج مطالعات جدید ،  درآمد  سالانه این بخش از صنعت موبایل  تا سال ۲۰۱۴ ، به ۱۵ میلیارد دلار خواهد رسید.همچنین پیش بینی شده است این میزان درآمد درصورتی حاصل خواهد شد که کاربران این سرویس تا سال یاد …

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از موسسه تحقیقاتی ” جونیپر ریسرچ” ،   براساس نتایج مطالعات جدید ،  درآمد  سالانه این بخش از صنعت موبایل  تا سال ۲۰۱۴ ، به ۱۵ میلیارد دلار خواهد رسید.
همچنین پیش بینی شده است این میزان درآمد درصورتی حاصل خواهد شد که کاربران این سرویس تا سال یاد شده به ۵۰ میلیون نفر برسد.
گفته می شود سرویس موبایل وایمکس جایگزین سرویس های DSL و سرویس های اینترنتی ماهواره ای خواهد شد ، بویژه اینکه خط DSL هنوز در مناطق روستایی راه اندازی نشده است.
نکته ای که می توان گفت دراین زمینه هنوز پاسخی برای آن اعلام نشده است ،  چگونگی پرداخت هزینه رودر رویی وایمکس با شبکه های کاریر بی سیم LTE در سراسر دنیا است.
شبکه LTE یا  ۳GPP Long Term Evolution نامی است که برای پروژه مشترک نسل سومی تلفن همراه به منظور ارتقای استاندارد UMTS برای در سرویس دهی نیازها و قابلیت های جدید آینده شبکه های نسل سومی ، انتخاب شده است. با راه اندازی سرویس های این شبکه ، هزینه ها کاهش یافته ، سرویس دهی ارتقا می یابد و طیف جدید و گسترده ای از سرویس دهی تلفن همراه تحت پوشش قرار می گیرد و همچنین انضمام و یکپارچگی بهتری با دیگر استانداردها  ایجاد می شود.
۱۳۱

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا