فروشندگان به صورت محدود گوشی خریداری کنند

“ابراهیم درستی” در گفت و گو با خبرنگار سازمان خبری موبنا اظهار داشت: با توجه به کاهش خریدوفروش انواع گوشی تلفن همراه در بازار تهران شاهد متضرر شدن بسیاری از فروشندگان در بازار شدیم چرا که آنها برای فروش بهتر مجبور به کاهش قیمت این کالای ارتباطی شدند.وی افزود: در پی رکود جهانی اقتصاد و …

“ابراهیم درستی” در گفت و گو با خبرنگار سازمان خبری موبنا اظهار داشت: با توجه به کاهش خریدوفروش انواع گوشی تلفن همراه در بازار تهران شاهد متضرر شدن بسیاری از فروشندگان در بازار شدیم چرا که آنها برای فروش بهتر مجبور به کاهش قیمت این کالای ارتباطی شدند.
وی افزود: در پی رکود جهانی اقتصاد و کاهش نفدینگی مردم از اواخر سال گذشته تا کنون با کاهش تقاضا مشتریان برای خرید این کالای ارتباطی روبرو شدیم.
وی تصریح کرد: بسیاری از فروشندگان که در گذتشه به خریدارای تعداد زیادی دستگاه گوشی تلفن همراه پرداخته بودند مجبور به ضرر و زیان  هنگفتی برای فروش آنها دربازارشدند.
بر اساس گزارش خبرنگار موبنا، با توجه به شرایط فعلی بازار تلفن همراه تنها گوشی هایی که در میانگین قیمت ۱۵۰ تا ۲۵۰ هزار تومان است، بیشترین آمار متقاضی را در بازار تلفن همراه به خود اختصاص داده اند.
از اوایل سال جاری  خرید و فروش این کالای ارتباطی نسبت به روزهای پایانی سال گذشته کاهش یافته است که این امر موجب شده قیمت تمامی گوشی های موجود در بازار روند نزولی در پیش گیرد.
۱۲۹/۲۰

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا