دومین گوشی هوشمند موتورولا مبتنی بر اندروید معرفی شد

به گزارش موبنا، این گوشی Sholes نام گرفته است و در حالی وارد بازار می‌شود که موتورولا هفته گذشته نخستین گوشی هوشمند خود مبتنی بر اندروید را با نام Morrison معرفی کرد.طبق نخستین اطلاعات منتشر شده از سوی سایت‌های خبری، این گوشی یک صفحه‌کلید سخت‌افزاری QWERTY کامل را در خود جا داده است که به …

به گزارش موبنا،

این گوشی Sholes نام گرفته است و در حالی وارد بازار می‌شود که موتورولا هفته گذشته نخستین گوشی هوشمند خود مبتنی بر اندروید را با نام Morrison معرفی کرد.
طبق نخستین اطلاعات منتشر شده از سوی سایت‌های خبری، این گوشی یک صفحه‌کلید سخت‌افزاری
QWERTY کامل را در خود جا داده است که به صورت کشویی از سمت چپ گوشی باز می‌شود.
گوشی اندرویدی جدید موتورولا شامل دوربین دیجیتالی ۵ مگاپیکسلی می‌شود که به همراه قابلیت اتوفوکوس در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.
شرکت موتورولا برای این گوشی کلید ویژه اتصال به اینترنت و همچنین دکمه باز کردن مرورگر اینترنتی را در نظر گرفته و آن را برای کارمندان و کاربران حرفه‌ای مناسب‌تر می‌داند.
گوشی Sholes شامل نمایشگر لمسی ۷/۳ اینچی می‌شود که تصاویر در آن با کیفیت ۴۸۰ در ۸۵۴ پیکسل به نمایش درمی‌آیند. از ادیگر امکانات آن می‌توان به رم ۲۵۶ گیگابایتی، حافظه داخلی ۵۱۲ مگابایتی و قابلیت پشتیبانی از کارت حافظه microSD تا ۱۶ گیگابایت اشاره کرد.
احتمال می‌رود این گوشی از ماه اکتبر وارد بازار شود و این در حالی است که هنوز قیمت نهایی آن مشخص نشده است. کارشناسان احتمال می‌دهند که استقبال کاربران از گوشی Sholes بیش از گوشی Morrison باشد.
۲۰/۱۸۱

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا