معرفی گوشی های پرفروش سونی اریکسون در بازار تلفن همراه

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، امکانات و قیمت مناسب این سه مدل گوشی باعث شده است تا مشتریان ترجیح به خرید این مدل ال جی داشته باشند.گوشی های W595 ، W690 و W902سونی اریکسون  با گارانتی غیر رسمی  به ترتیب به بهای ۲۰۵ ، ۲۴۸ و ۲۴۵ هزار تومان در اختیار مشتریان قرار می …

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، امکانات و قیمت مناسب این سه مدل گوشی باعث شده است تا مشتریان ترجیح به خرید این مدل ال جی داشته باشند.
گوشی های W595 ، W690 و W902سونی اریکسون  با گارانتی غیر رسمی  به ترتیب به بهای ۲۰۵ ، ۲۴۸ و ۲۴۵ هزار تومان در اختیار مشتریان قرار می گیرد.
دوربین عکاسی و فیلمبرداری ۱۵/۳ مگاپیکسلی، حافظه داخلی ۴۰ مگابایتی و ارتقای آن توسط مموری کارت از مشخصات فنی گوشی W595 ، صفحه نمایش لمسی TFT ، حافظه داخلی هشت گیگابایتی و دوربین عکاسی و فیلمبرداری ۱۵/۳ مگاپیکسلی نیز از ویژگی های اصلی گوشی W690 به شمار می آید.
دوربین عکاسی و فیلمبرداری پنج مگاپیکسلی، ارتقای حافظه داخلی ۱۶۰ مگابایتی توسط مموری کارت Memory Stick Micro M2 تا هشت گیگابایت از مشخصات فنی گوشی C902 سونی اریکسون به شمار می آید.
گوشی W980 این برند که با گارنتی رسمی به بهای ۱۹۵ هزار تومان به فروش می رسد نیز در لیست گوشی های خوش فروش قرار گرفته است.
دوربین عکاسی و فیلمبرداری ۱۵/۳ مگاپیکسلی و حافظه داخلی هشت گیگابایتی از ویژگی های مدل W980 سونی اریکسون به شمار می آید.
W350 سونی اریکسون به دلیل افزایش استقبال در لیست گوشی های خوش فروش این برند جای گرفته است.
این گوشی که از امکاناتی نظیر دوربین عکاسی و فیلمبرداری ۳/۱ مگاپیکسلی، ارتقای حافظه داخلی ۱۶۰ مگابایتی توسط مموری کارت Memory Stick Micro M2 تا چهار گیگابایت  بهره می برد به بهای ۹۵ هزار تومان در بازار به فروش می رسد.
۲۰/۱۲۹

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا