دو مدل گوشی STAR و JET سامسونگ به طور رسمی معرفی شد

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، ” جونگ هی آن” مدیر بخش گوشی تلفن همراه سامسونگ در ایران در این نشست خبری از موفقیت سامسونگ الکترونیک در ایران خبر داد و گفت سامسونگ ۲۰ درصد از سهم بازار جهانی را به خود اختصاص داده است.وی افزود: با وجود رقبای بزرگ در بازار ایران، سامسونگ توانسته …

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، ” جونگ هی آن” مدیر بخش گوشی تلفن همراه سامسونگ در ایران در این نشست خبری از موفقیت سامسونگ الکترونیک در ایران خبر داد و گفت سامسونگ ۲۰ درصد از سهم بازار جهانی را به خود اختصاص داده است.
وی افزود: با وجود رقبای بزرگ در بازار ایران، سامسونگ توانسته سهم قابل توجهی از این بازار را به خود اختصاص دهد.
وی با اشاره به ورود گوشی های STAR و JET سامسونگ به بازار تلفن  همراه ایران گفت: طبق وعده های پیشین سامسونگ شاهد پیوستن مدل های جدید لمسی این برند دربازار هستیم که هدف از عرضه این گوشی ها اختصاص دادن سهم بیشتر این بازار به سامسونگ است.
“آن” تصریح کرد: سامسونگ الکترونیک در سال ۲۰۰۸ میلادی موفق به عرضه ۹۶ میلیون دستگاه  گوشی تلفن همراه به بازار شده و به همین دلیل شاهد افزایش سهم این برند در بازار هستیم.
وی با اشاره به موفقیت سامسونگ در زمینه عرضه گوشی های لمسی گفت: با ارائه مدل هایی همچون STAR و JET که به سایر گوشی های لمسی موجود در بازار می پیونند، امیدواریم سهم سامسونگ از بازار گوشی های لمسی افزایش یابد.
مدیر بخش گوشی تلفن همراه سامسونگ در ایران با بیان اینکه سامسونگ پیشرو واقعی در زمینه گوشی های لمسی است گفت: بر همین اساس فاصله سامسونگ تا رقبای دیگر زیاد خواهد شد.
وی پیشرفت سامسونگ را تنها در زمینه عرضه گوشی های لمسی ندانست و گفت: سامسونگ تا کنون در عرضه گوشی های دوسیمکارته موفق بوده است و توانسته با ارائه گوشی های با کیفیت بالا از سایر رقبا پیش باشد.
در ادامه این نشست خبری “شهاب سلطانی زاده” مدیر پخش موبایل سامسونگ نیز به معرفی گوشی های
JET و STAR  پرداخت و گفت: گوشی JET که در بازار های اروپایی به مدل S8000 شناخته شده است در بازارتلفن همراه خاورمیانه با نام S8003 وارد بازار می شود.
وی با اشاره به مشخصات فنی این گوشی افزود: گوشی JET سامسونگ دارای صفحه نمایش لمسی AMOLED  با شفافیت و کیفیت بالا، پروسسور ۸۰۰ مگاهرتزی، ارتقا حاظفه داخلی تا ۱۶ گیگابایت، دوربین عکاسی و فیلمبرداری پنج مگاپیکسلی است.
وی کاهش مصرف باتری تا ۶۶ درصد، برخورداری از قفل هوشمند صفحه نمایش ، وزن و ضخامت کم، زوم یک انگستی، GPS ، Wi-Fi ، رادیو FM ، قابلیت پخش فایل های مورد نظر بر روی تلویزیون را  از دیگر مشخصات فنی این گوشی عنوان کرد.
سلطانی زاده  با اشاره به مشخصان فنی گوشی S5230 Star خاطر نشان کرد:  این گوشی با توجه به قابلیت های تعبیه شده در آن برای سنین پایین طراحی شده است که تمایل به استفاده از گوشی های لمسی برای کارهای معمولی دارند روانه بازار می شود.
وی ادامه داد: این گوشی که در لیست گوشی های لمسی قرار دارد دارای صفحه نمایش TFT سه اینچی،  دوربین عکاسی و فیلمبرداری ۲/۳ مگاپیکسلی ، ارتقا حافظه داخلی توسط مموری کارت تا هشت گیگابایت، برخورداری از مرورگر JASMIN ، نرم افزار ویرایش عکس، پخش موسیقی همزمان و شناسایی موسیقی، است.
“محسن امینی نیک” سرپرست کل فروش شرکت پارس مایکروتل نیز در ادامه این نشست خبری گفت: این دو مدل گوشی سامسونگ حدود دو هفته آینده وارد بازار تلفن همراه کشور خواهند شد و قیمت آنها تا زمان عرضه دربازار قابل تشخیص نیست.
در ادامه این نشست “بابک جهانبانی” مدیر بازاریابی سامسونگ در پرسش یکی از خبرنگاران مبنی بر آیا افزایش سهم بازار سامسونگ در ایران  در پی کاهش سهم یکی از برندهای معتبر بوده است گفت: موضوع کاهش سهم فروش نوکیا یک موضوع جهانی است که به تبع آن  در ایران هم تاثیر گذاشته است.
وی ادامه داد: آخرین گزارش دریافتی از سهم سامسونگ در بازار تلفن همراه ایران ۲۳ درصد بوده است.
همچنین مدیر بازاریابی سامسونگ  در سوال یکی از دیگر از خبرنگاران مبنی به اینکه چرا مدل های جدید سامسونگ برای اولین بار توسط پارس مایکروتل وارد بازار نمی شود گفت: گوشی هایی جدید که توسط پارس مایکروتل وارد بازار می شوند مجهز به نرم افزار فارسی هستند و برهمین اساس برای تست این نرم افزار بر روی مدل های جدید شاهد گذشت زمان خواهیم بود.
جهانبانی خاطرنشان کرد: گوشی های جدید سامسونگ پس از عرضه در اروپا وارد بازارهای خاورمیانه می شود به همین دلیل شاهد گذشت زمان هستیم که در این میان قاچاقچیان گوشی های عرضه شده را زودتر از فعالان قانونی وارد بازار می کنند.
جهانبانی در سوال یکی دیگر از خبرنگاران مبنی بر انتشار شایعات منفی ساسمونگ در بازار تلفن همراه گفت: از چند سال گذشته تا کنون شاهد ا نتشار شایعاتی مبنی بر عدم آنتن دهی گوشی های سامسونگ، عمر کم باتری و ضعیف بودن این گوشی ها بوده ایم که با حضور مهندسین خارجی در ایران و بررسی های آنها  این سه موضوع کاملا منتفی اعلام شد چرا که تمام گوشی های تلفن  همراه از یک استاندارد پیروی می کنند.
۱۲۹/۲۰

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا