راجرز وایرلس شبکه جدید راه اندازی می کند

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از ” پرس” ،  این شرکت که بزرگترین اپراتوری تلفن همراه کانادا به شمار می آید ، با راه اندازی این  شبکه ، سرویس پرسرعت انتقال دیتا HSPA با سرعت ۲۱ مگابیت برثانیه را ارایه می کند.شبکه جدید که از ماه اوت سال جاری میلادی  ( مرداد …

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از ” پرس” ،  این شرکت که بزرگترین اپراتوری تلفن همراه کانادا به شمار می آید ، با راه اندازی این  شبکه ، سرویس پرسرعت انتقال دیتا HSPA با سرعت ۲۱ مگابیت برثانیه را ارایه می کند.
شبکه جدید که از ماه اوت سال جاری میلادی  ( مرداد – شهریور) شروع بکار خواهد کرد، موجب افزایش سرعت دانلود در منطقه وسیع ” تورنتو” می شود.
دیگر شهرهای کاناد نیز طی ماههای بعدی زیر پوشش سرویس دهی شبکه یاد شده قرارخواهند گرفت.
درحالیکه کاربران کانادایی از امتیاز مهم  افزایش سرعت انتقال اطلاعات از ۷.۲ به ۲۱ مگابیت برثانیه برخوردار خواهند شد ،  کاربران شرکت AT&T که یکی از بزرگترین شرکت های اپراتوری ایالات متحده آمریکا به شمار می آید ، باید منتظر راه اندازی سرویس شبکه LTE باشند چون شرکت AT&T شبکه پرسرعت HSPA راه اندازی نخواهد کرد.
شرکت راجرز وایرلس یکی از شرکت های تابعه ” راجرز کامیونیکیشن”/  Rogers Communications است که درسال ۱۹۸۳ در شهر تورنتو کانادا تاسیس شد دفتر مرکزی آن نیز درهمین شهر قراردارد.
این شرکت در زمینه صنعت سرویس های وایرلس فعالیت می کند و سرویسهای مربوط به سیستم های UMTS, HSDPA, EDGE, GPRS, GSM, BlackBerries, Wireless Data Services, Two way messaging را عرضه می کند.
۱۳۱

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا