گوشی Aura موتورولا فروش ندارد

به گزارش خبرنگار موبنا به نقل از منابع بازاری، این گوشی موتورولا به دلیل قیمت بالا و عدم امکانات بالا نسبت به بهای آن در بازار تلفن همراه مورد تقاضای مشتریان قرار نگرفته است.Aura موتورولا که برای اولین بار به صورت غیرقانونی روانه بازار تلفن همراه شده بود ، با قیمت یک میلیون و ۷۰۰ …

به گزارش خبرنگار موبنا به نقل از منابع بازاری، این گوشی موتورولا به دلیل قیمت بالا و عدم امکانات بالا نسبت به بهای آن در بازار تلفن همراه مورد تقاضای مشتریان قرار نگرفته است.
Aura موتورولا که برای اولین بار به صورت غیرقانونی روانه بازار تلفن همراه شده بود ، با قیمت یک میلیون و ۷۰۰ هزار تومان در اختیار مشتریان قرار می گرفت.
در حال حاضر به دلیل نبود استقبال برای این گوشی از پنج ماه گذشته تا کنون  قیمت آن ۴۵۰ هزار تومان کاهش یافته و به یک میلیون و ۲۵۰ هزار تومان  رسیده است.
فروشندگان این برند در بازار پیش بینی می کنند با استمرار این شرایط احتمال کاهش قیمت مجدد این گوشی در بازار وجود دارد.
مشخصات فنی گوشی Aura موتورولا به شرح زیر است:
گوشی Aura موتورولا که از ماه اکتبر سال ۲۰۰۸ میلادی به بازار جهانی تلفن همراه معرفی شده  دارای دوربین عکاسی و فیلمبرداری دو مگاپیکسلی و صفحه نمایش ضد خش است.
aura دارای یک نمایشگر دایره ای با وضوح بالا و چرخنده است که با یک عدسی شیشه ای پوشیده شده است و ظاهری شبیه به ساعت دارد که می تواند برای حال استندبای صفحه نمایش از آن استفاده کرد.
گوشی جدید موتورولا بر روی هر چهار شبکه اصلی GSM/EDGE مورد استفاده در سرتاسر جهان کار می کند. فضای ذخیره سازی این گوشی  دو گیگابایت است و با هدفون ها و هدست های بلوتوث بی سیم کارایی دارد.
۱۲۹/۲۰

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا