اسپرینت ویرجین موبایل آمریکا را می خرد

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از ” اینتوموبایل” ، اسپرینت در زمینه اپراتوری تلفن همراه و ویرجین موبایل درزمینه سرویس دهی اعتباری تلفن همراه در آمریکا فعالیت می کنند در هم ادغام خواهند شد. مبلغ مورد معامله بین دو شرکت اسپرینت  و  ویرجین موبایل ،  ۴۸۳ میلیون دلار اعلام شده است.براساس توافق دو …

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از ” اینتوموبایل” ، اسپرینت در زمینه اپراتوری تلفن همراه و ویرجین موبایل درزمینه سرویس دهی اعتباری تلفن همراه در آمریکا فعالیت می کنند در هم ادغام خواهند شد.
 مبلغ مورد معامله بین دو شرکت اسپرینت  و  ویرجین موبایل ،  ۴۸۳ میلیون دلار اعلام شده است.
براساس توافق دو شرکت ،  شرکت اسپرینت دراین معامله ،  متعهد به پرداخت بدهی ۲۵۰ میلیون دلاری ویرجین موبایل است.
به عبارت دیگر،  اسپرینت برای خرید  هرسهم ویرجین موبایل – بدون احتساب پرداخت بدهی های یاد شده – مبلغ ۵.۵۰ دلار پرداخت می کند.
خرید ویرجین موبایل توسط اسپرینت بخشی از راهبرد فعالیت اسپرینت در زمینه فعالیت بیشتر در بازار اعتباری وایرلس در آمریکا ، عنوان شده است.
شرکت “اسپرینت نکستل” Sprint Nextel در سال ۱۹۳۸ در آمریکا تاسیس شده و دفاتر مرکزی آن در “اورلند پارک ” Overland Parkواقع در  کانزاس قراردارند.
فعالیت این شرکت در زمینه صنعت ارتباطات و ارایه خدمات آن است و تولیدات وایرلس  این شرکت شامل A-GPS, CDMA, EV-DO, WiMax, QChat, ReadyLink, WiFi, VoIP, Java, (Nextel): GPS, iDEN, WiDEN, Push to talk و BlackBerrys می شود.
۱۹/۱۳۱

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا