Sonos از سیستم نرم افزار کنترل موسیقی جدیدی پرده برداری کرد

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از یاهو نیوز، این نرم افزار کنترلر موسیقی Sonos Controller 200 نام دارد که برای سیستم Multi-Room Music ساخته شده است.با این حال نسخه اولیه این کنترل کننده های موسیقی Controller 100 (CR100) نام داشت که برای دستگاه های LCD ساخته شده بود و از یک میان …

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از یاهو نیوز، این نرم افزار کنترلر موسیقی Sonos Controller 200 نام دارد که برای سیستم Multi-Room Music ساخته شده است.
با این حال نسخه اولیه این کنترل کننده های موسیقی Controller 100 (CR100) نام داشت که برای دستگاه های LCD ساخته شده بود و از یک میان افزار شبیه iPod-Click-Wheel بهره می برد.
کنترلر موسیقی  Controller 200 (CR200) برای صفحه نمایش های ۳.۵ اینچی با پشتیبانی از رنگ های کامل و صفحه نمایش لمسی با وضوح تصویر VGA در نظر گرفته شده یا به عبارت دیگر برای دستگاه هایی شبیه آیفون و آی پاد طراحی شده است.
در واقع این نرم افزار Controller 200 (CR200) ارتباط نزدیکی با کنترلر Sonos Controller برای کاربرد آی فون دارد.
این شرکت همچنین به مک ورد اعلام کرده که از کاربردهای آی فون در آزمایش سیستم کنترلر خود برای کامل کردن واسط کاربری نرم افزار کنترلر بهره می برد.
این نرم افزار به کاربران امکان می دهد که در بخش موسیقی جستجو کرده، موسیقی جدید پیدا کنند و سیستم موسیقی شان را کنترل کنند.
۱۳۵/۲۰

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا