چگونه موسیقی را روی گوشی تفلن همراه لود کنیم

 به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از ” سی نت” ،  برای کاربران گوشی تلفن همراه  شنیدن یا دانستن قابلیت دانلود فایل های موسیقی از گوشی تلفن همراه چندان عجیب و ناشناخته نیست ، ولی درباره لود کردن فایل های موسیقی به گوشی های همراه چطور؟ ظاهرا یکی از مسوولان سایت اینترنتی سی …

 به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از ” سی نت” ،  برای کاربران گوشی تلفن همراه  شنیدن یا دانستن قابلیت دانلود فایل های موسیقی از گوشی تلفن همراه چندان عجیب و ناشناخته نیست ، ولی درباره لود کردن فایل های موسیقی به گوشی های همراه چطور؟ ظاهرا یکی از مسوولان سایت اینترنتی سی نت راهکاری برای این گزینه دارد.
علی رغم اینکه سازندگان گوشی های همراه تلاش می کنند مدل هایی از گوشی را ارایه کنند تا این وسیله قابلیتی همچون یک سیستم پخش موسیقی عمده و همراه  داشته باشد ، با اینحال نکات مبهم و سووال برانگیزی درباره اینکه چگونه می توان فایل موسیقی را از یک رایانه خانگی به گوشی همراه منتقل ( یا لود) کرد ، مطرح هستند.
بدون شک اکثر کاربران می دانند چگونه فایل های موسیقی را از یک گوشی آی فون یا آی تیون منتقل کنند ولی آیا همین کاربران اطلاعات ، توانایی و چگونگی انتقال لود کردن فایل موسیقی را روی گوشی بعنوان مثال LG enV Touch یا گوشی بلک بری دارند؟
هنوز دستورالعمل کتبی و نوشتاری بطور معمول برای قابلیت انتقال موسیقی روی گوشی همراه  ارایه و منتشر نشده است ولی فیلم های ویدیویی همراه با تصاویر مربوطه ، چگونی انجام مراحل این تکنیک یا فن منتشر شده و کاربران می توانند با مراجعه به سایت سی نت به آن دسترسی داشته باشند.
۱۳۱

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا