طرفداران نینتندو با `Wii Sports Resort’ دوبرابر می شود

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از خبرگزاری فرانسه، در ماه نوامبر سال ۲۰۰۶ شرکت نینتندو با عرضه نرم افزار “Wii Sports” که در بسته Wii نینتندو قرار داشت در آمریکا در روش جدیدی برای بازی به کاربران ارایه داد.با ارایه این نرم افزار امکان کنترل حرکتی بازی با حسگرهایی فراهم شد که …

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از خبرگزاری فرانسه، در ماه نوامبر سال ۲۰۰۶ شرکت نینتندو با عرضه نرم افزار “Wii Sports” که در بسته Wii نینتندو قرار داشت در آمریکا در روش جدیدی برای بازی به کاربران ارایه داد.
با ارایه این نرم افزار امکان کنترل حرکتی بازی با حسگرهایی فراهم شد که کاربران در بازی های گلف و تنیس می توانستند از این سرویس استفاده کنند.
بیش از ۴۵ میلیون کپی از Wii Sports انجام شد که در تاریخ بازی این میزان بی سابقه بود و پس از آن نیتندو از نرم افزار “Wii Play” توانست حدود ۲۳ میلیون به فروش برساند.
به این ترتیب شرکت نینتندو انتظار دارد “Wii Sports Resort” که با قیمت ۴۹.۹۹ دلار عرضه شد داشت از فروش زیادی برخوردار شود و هیچ دلیلی وجود ندارد که این شرکت ناامید شود.
Resort به لحاظ کاربردی از Sports و Play کامل تر است و سه بازی گلف، بولینگ و تنیس را در خود دارد و در بسته آن یک دستگاه MotionPlus وجود دارد که یکی از آخرین ریموت های Wii را در خود دارد و امکان کنترل دقیق تری را به کاربر می دهد و به شکل جداگانه با قیمت ۲۴.۹۹ دلار فروخته می شود.
۱۳۵/۱۹

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا