نرم افزار جاسوسی برای گوشی تلفن همراه ارایه شد

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از ” پرس” ،  این نرم افزار جاسوسی را شرکت ” فلکسی اسپای” (FlexiSPY) برای گوشی های آی فون عرضه کرده است.کاربران با استفاده از این نرم افزار می توانند افراد مورد نظرشان را از نزدیک تحت مراقبت داشته باشند.والدین می توانند از نرم افزار Spy Phone …

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از ” پرس” ،  این نرم افزار جاسوسی را شرکت ” فلکسی اسپای” (FlexiSPY) برای گوشی های آی فون عرضه کرده است.
کاربران با استفاده از این نرم افزار می توانند افراد مورد نظرشان را از نزدیک تحت مراقبت داشته باشند.
والدین می توانند از نرم افزار Spy Phone Software برای حفظ سلامتی و ایمنی کودکان و نوجوانان استفاده کنند.
همچنین مدیران مدارس می توانند  از آن برای کنترل دانش آموزان بویژه دانش آموزانی که اقدامها و کارهای موذیانه و گاه مخرب مرتکب می شوند ،  استفاده کنند.
کاربران می توانند از نرم افزار یاد شده برای یافتن مکان استقرار افراد و اینکه واقعا در آن لحظه درمکان گفته شده حضور دارند یا نه ، استفاده کنند.
نرم افزار جاسوسی  FlexiSPY از کیفیت بالایی برخورداراست و پس از نصب هیچ اثری برای ردیابی از خود  باقی نمی گذارد وقابل ردیابی نیست.
این نرم افزار دارای سیستم کنترل از راه دور کامل و تمامی کنترل ها و تنظیم های داخلی آن و همچنین از کاراند اختن و پاک کردن برنامه نصب آن از طریق کنترل از راه دوربراحتی صورت می گیرد.
قیمت فروش  نسخه های گوناگون این نرم افزار به ترتیب FlexiSPY –Pro / 250 یورو ، FlexiSPY iPhone / 100 یورو ، FlexiSPY Light: €۱۰۰ / ۱۰۰ یورو ، Flexisheild: €۱۵۰ / ۱۵۰ یورو اعلام شده است.
۱۹/۱۳۱

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا