نیروگاه هسته ای کولر مستر

به گزارش موبنا این منبع تغذیه با خروجی واقعی ۱۲۵۰ وات ( ۱۵۰۰ وات در حالت پیک) اولین منبع تغذیه دنیا  دارای ۶ ریل +۱۲  ولت   که خروجی کاملا صاف و بدون افت ولتاژ دارند است. قسمت ورودی آن مولتی رنج بوده که در حالت( Active PFC (0.99 کار کرده و تمامی هارمونیک های مزاحم …

به گزارش موبنا این منبع تغذیه با خروجی واقعی ۱۲۵۰ وات ( ۱۵۰۰ وات در حالت پیک) اولین منبع تغذیه دنیا  دارای ۶ ریل +۱۲  ولت   که خروجی کاملا صاف و بدون افت ولتاژ دارند است. قسمت ورودی آن مولتی رنج بوده که در حالت( Active PFC (0.99 کار کرده و تمامی هارمونیک های مزاحم را حذف می کند.
Real Power Pro 1250W قابلیت پشتیبانی از تمامی پردازنده های پر مصرف  AMD و INTEL و همچنین کارتهای گرافیکی پر قدرت هر دو شرکت ATI وnVIDIA  را دارد.
Real Power Pro 1250W با پشتیبانی دریا کامپیوتر عرضه میشود، دارای ۹ رابط PCI-e که شامل ۶ رابط PCI-e6 پین و ۳ رابط  PCI-e8 پین است . همچنین این منبع تغذیه جدید کولر مستر دارای گواهینامه SLI شرکت nVIDIA در استفاده از بالاترین تعداد کارت گرافیک (به عنوان مثال QUAD-SLI ) می باشد. این محصول به منظور استفاده بر روی سیستم سرورهای
 ۲-WAYS نیز به کار گرفته میشود علاوه بر اینها منبع تغذیه مذکور میتواند کاربران را سالها از نگرانی ارتقا سیستم  در بیاورد.
Real Power Pro 1250W توانسته با راندمان بالای خود گواهی نامه ۸۰plus  را از آن خود کند، همچنین تولید بسیار کم حرارت در حالت لود کامل، وجود فن های ۱۳۵ میلی متری هوشمند بسیار ساکت با نویزی کمتر از ۱۶ دی سیبل، پوشش عایق بر روی تمامی کابلها، بهره گیری از آخرین استانداردهای موجودATX 12V V2.3  و SSI EPS 12V V2.92  از دیگر قابلیتهای مهم این محصول پر محسوب می شود.
۲۰/۱۸۱

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا