گوشی های ارزان قیمت نوکیا وارد بازار می شود

مدیرعامل شرکت” ارکان ارتباطات” عرضه کننده گوشی های نوکیا در گفت و گو با خبرنگار سازمان خبری موبنا اظهار داشت: سه مدل ۲۷۰۰ کلاسیک ، ۲۷۲۰و ۵۰۳۰ نوکیا که در لیست گوشی های ارزان قیمت این برند قرار دارد بزودی به سبد محصولات نوکیا در کشور می پیوندد.“محمود بهجت اردکانی” افزود: این مدل گوشی که …

مدیرعامل شرکت” ارکان ارتباطات” عرضه کننده گوشی های نوکیا در گفت و گو با خبرنگار سازمان خبری موبنا اظهار داشت: سه مدل ۲۷۰۰ کلاسیک ، ۲۷۲۰و ۵۰۳۰ نوکیا که در لیست گوشی های ارزان قیمت این برند قرار دارد بزودی به سبد محصولات نوکیا در کشور می پیوندد.
“محمود بهجت اردکانی” افزود: این مدل گوشی که فاقد امکانات پیشرفته ای است با بهای پایین تر از ۵۰ هزار تومان در اختیار مشتریان قرار می گیرد.
وی افزود: هم اکنون به دلیل تعرفه بالای واردات گوشی تلفن همراه شرکت های قانونی با حداقل فعالیت می توانند به رقابت با قاچاقچیان بپردازند.
وی ادامه داد: با توجه به شرایط فعلی بازار تلفن همراه، تنها می توان گوشی های ارزان قیمت را وارد بازار کرد چرا که برای عرضه گوشی های گران قیمت توان رقابت با فعالان غیرقانونی در این بازار پرهیاهو وجود ندارد.
بهجت اردکانی تصریح کرد: افزایش روزافزون فعالان غیرقانونی باعث شده تا ۹۵ درصد از سهم این بازار پرمصرف در اختیار گوشی های بدون گارانتی رسمی و بی کیفیت قرار گیرد.
۱۲۹/ ۲۰

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا