بازار لپ تاپ را چینی ها می چرخانند

به گزارش خبرنگار سازمالن خبری موبنا، در حال حاضر بیش از ۹۵ درصد لپ تاپ ها با برندهایی معتبر همچون سونی ، اپل و اچ پی و غیره  در بازار چینی هستند و نمونه های اصلی آنها با قیمت های بالا به ندرت وارد بازار می شود.بیشتر لپ تاپ های وارداتی به ایران چینی و در بهترین …

به گزارش خبرنگار سازمالن خبری موبنا، در حال حاضر بیش از ۹۵ درصد لپ تاپ ها با برندهایی معتبر همچون سونی ، اپل و اچ پی و غیره  در بازار چینی هستند و نمونه های اصلی آنها با قیمت های بالا به ندرت وارد بازار می شود.بیشتر لپ تاپ های وارداتی به ایران چینی و در بهترین حالت سفارش آمرکیا یا ژاپن است.
لپ تاپ های دل نیز که تولید شده سه کشور چین، لهستان و مالزی هستند در بازار عرضه می شود و بسته به کشور تولید کننده با کیفیت های متفاوت در بازار عرضه می شود.
یکی از فروشندگان نوت بوک های سونی در این باره گفت: هم اکنون اکثر لپ تاپ های موجود در بازار چینی هستند و تنها از نظر  تحت لیسانس های کشور اروپایی با هم متفاوت می باشند.
“مجید رحمانی” افزود: لپ تاپ های چینی که از تحت لیسانس های کشور اروپایی قرار دارند از لحاظ کیفیت و قیمت با هم متفاوت هستند.
وی ادامه داد: افزایش بی رویه لپ تاپ از مبادی غیرقانونی و عرضه آنها با گارانتی های غیر رسمی باعث کاهش رغبت مشتریان برای خرید لپ تاپ های گارانتی دار شده است.
در حال حاضر لپ تاپ های سری SRS سونی که قیمت آنها پایین تر از یک میلیون است با استقبال مشتریان روبرو شده است.مدل های سری DV5 لپ تاپ های اچ پی نیز که قیمت آنها پایین یک میلیون تومان است نیز از در میان مشتریان از فروش خوبی برخوردار شده است.
۱۲۹/۲۰

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا