اعلام گوشی های پرفروش در هفته ای که گذشت

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، امکانات و قیمت مناسب این مدل گوشی ها باعث شده بیشتر متقاضیان ترجیح به خرید آنها داشته باشند.گوشی XpressMusic 5800  که با گارانتی رسمی به بهای ۲۹۵ هزار تومان در بازار عرضه شد، در هفته ای که گذشت مورد استقبال  مشتریان تهرانی قرار گرفت و در لیست پرفروش ترین های …

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، امکانات و قیمت مناسب این مدل گوشی ها باعث شده بیشتر متقاضیان ترجیح به خرید آنها داشته باشند.
گوشی XpressMusic 5800  که با گارانتی رسمی به بهای ۲۹۵ هزار تومان در بازار عرضه شد، در هفته ای که گذشت مورد استقبال  مشتریان تهرانی قرار گرفت و در لیست پرفروش ترین های این برند جا گرفت.
این گوشی از امکاناتی نظیر صفحه نمایش TFT لمسی با قابلیت نمایش ۱۶ میلیون رنگ، دوربین عکاسی و فیلمبرداری ۱۵/۳ مگاپیکسلی و ارتقای حافظه داخلی توسط مموری کارت تا ۱۶ گیگابایت بهره می برد.
دو مدل N85 و N86  این برند که با گارانتی رسمی به بهای ۳۸۰ و ۵۲۰ هزار تومان به فروش رسید نیز توانست از فروش خوبی در بازار تلفن همراه برخوردار شود.
فروشندگان گوشی های سونی اریکسون مدل C902 این برند را با گارانتی متفرقه به  بهای ۲۴۰ هزار تومان به عنوان پرفروش ترین گوشی این برند معرفی کردند.
این گوشی دارای امکاناتی نظیر دوربین عکاسی و فیلمبرداری پنج مگاپیکسلی ، ارتقا حافظه اصلی با مموری کارت تا هشت گیگابایت و صفحه نمایش TFT است.
 گوشی W980سونی اریکسون نیز با بهای فروش ۱۹۸ هزار تومان توانست در لیست پرفروش های این برند جای گیرد.
این گوشی از امکاناتی نظیر  صفحه نمایش TFT ، حافظه داخلی  هشت گیگابایتی و دوربین عکاسی و فیلمبرداری ۱۵/۳ مگاپیکسلی بهره می برد.
گوشی KF755 Secret ال جی نیز که  هفته  گذشته به بهای ۲۳۰ هزار تومان به فروش رسید، در لیست پرفروش ترین های این برند جا گرفت.
این مدل ال جی دارای صفحه نمایش لمسی ، ارتقا حافظه داخلی توسط مموری کارت تا دو گیگابایت و دوربین عکاسی و فیلمبرداری پنج مگاپیکسلی است.
گوشی  Touch Pro2که  مدل ارتقا یافته Touch Pro است ، هفته پیش در صدر لیست پرفروش ترین های این برند جای گرفت.
این گوشی که به بهای ۷۶۷ هزار تومان به فروش رسید دارای صفحه نمایش TFT لمسی ۶/۳ اینچی، ارتقا حافظه داخلی با مموری کارت microSD TransFlash   و دوربین عکاسی و فیلمبرداری ۳/۱۵ مگاپیکسلی است.
۱۲۹/۱۵

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا