معرفی گوشی های پرفروش نوکیا در بازار تلفن همراه

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، امکانات و قیمت مناسب این نوع گوشی باعث شده است تا اکثر مشتریان ترجیح به خرید این مدل ها  داشته باشند.گوشی XpressMusic 5800 هم اکنون با گارانتی رسمی به بهای ۲۹۵ هزار تومان در بازار عرضه می شود و از امکاناتی نظیر صفحه نمایش TFT لمسی با قابلیت نمایش …

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، امکانات و قیمت مناسب این نوع گوشی باعث شده است تا اکثر مشتریان ترجیح به خرید این مدل ها  داشته باشند.
گوشی XpressMusic 5800 هم اکنون با گارانتی رسمی به بهای ۲۹۵ هزار تومان در بازار عرضه می شود و از امکاناتی نظیر صفحه نمایش TFT لمسی با قابلیت نمایش ۱۶ میلیون رنگ، دوربین عکاسی و فیلمبرداری ۱۵/۳ مگاپیکسلی و ارتقای حافظه داخلی توسط مموری کارت تا ۱۶ گیگابایت بهره می برد.
دو مدل N85 و N86  این برند که با گارانتی رسمی به بهای ۳۸۰ و ۵۲۰ هزار تومان به فروش می رسد توانسته از فروش خوبی در بازار تلفن همراه پیدا کند.
صفحه نمایش  AMOLED ، دوربین عکاسی و فیلمبرداری پنج مگاپیکسلی  و ارتقا حافظه داخلی توسط مموری کارت تا هشت گیگابایت از ویژگی های اصلی گوشی  N85 و  دوربین عکاسی و فیلمبردای هشت مگاپیکسلی و ارتقا حافظه داخلی توسط مموری کارت تا ۱۶گیگابایت  از مشخصات اصلی گوشی  N86 به شمار می آید.
در این میان ۶۶۰۰ اسلاید، ۳۶۰۰ نیز  به دلیل استقبال مشتریان از فروش بالای برخوردار شده است و در لیست پرفروش ترین های این برند جای گرفته است.
گوشی  6600 اسلاید، ۳۶۰۰  نوکیا به ترتیب به بهای ۲۳۵ و ۱۶۰ هزار تومان به فروش می رسد.
از سری برند E نیز دو مدل E66 و E71 با قیمت فروش ۳۲۸ و ۳۶۰ هزار تومان توانست در بازار تلفن همراه از ۰فروش خوبی برخوردار شود.
گوشی ۳۱۲۰ نوکیا که به بهای ۱۱۸ هزار تومان به فروش می رسد نیز در لیست پرفروش ترین های این برند قرار دارد.
۱۲۹/۲۰

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا