نصب تجهیزات پروژه ارتقاء شبکه تا دو هفته آینده

محمدباقر ظهوری‌فر در گفت‌وگو با خبرنگار ارتباطات خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) با بیان اینکه این پروژه برای تامین ارتباط اپراتورها و شبکه است، اظهار کرد: امکان واگذاری پهنای باند و دیتای کشور با این پروژه وجود دارد که در حال توسعه آن هستیم. او با بیان این که از دو هفته دیگر تجهیزات پروژه ارتقاء شبکه …

محمدباقر ظهوری‌فر در گفت‌وگو با خبرنگار ارتباطات خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) با بیان اینکه این پروژه برای تامین ارتباط اپراتورها و شبکه است، اظهار کرد: امکان واگذاری پهنای باند و دیتای کشور با این پروژه وجود دارد که در حال توسعه آن هستیم.

او با بیان این که از دو هفته دیگر تجهیزات پروژه ارتقاء شبکه دیتا برای تامین ارتباطات اپراتورها وارد و نصب می‌شود، گفت: تا زمان اجرایی شدن پروژه کر و سوپرکر این پروژه را تقویت کرده و توسعه می‌دهیم و درواقع با تقویت شبکه وضعیت موجود را ارتقاء می‌دهیم.

مدیر عامل شرکت ارتباطات زیرساخت خاطرنشان کرد: درباره تامین ارتباطات اپراتورها مشکلی نداریم و هیچ‌گونه درخواستی در این زمینه وجود ندارد که تامین نکرده باشیم.

ظهوری‌فرهمچنین با اشاره به مرکز بیلینگ‌سنتر خاطرنشان کرد: این مرکز را سال گذشته با اعتبار ۱۳۰ میلیارد ریال به بهره‌برداری رساندیم که کیفیت شبکه‌ صدا و سیما افزایش یافت و این کار با انتقال کریرهای صدا و سیما از رادیو و انتقال آن به فیبر انجام شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا