وارنر و یوتیوب برای همکاری هنوز به توافق نرسیده اند

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از آسوشیتدپرس، مذاکره وارنر و یوتیوب در حالی صورت می گیرد که شرکت های رقیب وارنر در حال تمدید و تجدید قراردادهای خود با شرکت یوتیوب هستند و وارنر هنوز در حال مذاکره با شرکت یوتیوب است.گروه سرگرمی های موسیقی سونی (Sony Music Entertainment) و Vivendi’s Universal …

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از آسوشیتدپرس، مذاکره وارنر و یوتیوب در حالی صورت می گیرد که شرکت های رقیب وارنر در حال تمدید و تجدید قراردادهای خود با شرکت یوتیوب هستند و وارنر هنوز در حال مذاکره با شرکت یوتیوب است.
گروه سرگرمی های موسیقی سونی (Sony Music Entertainment) و Vivendi’s Universal Music Group با یوتیوب قرارداد جدید به امضا رساندند و سپس شرکت EMI Music در ماه فوریه (دی ماه) قرارداد خود را با یوتیوب تمدید کرد.
شرکت Universal Music هم قراردادش را با یوتیوب تمدید کرد و اعلام کرد که برنامه گسترده تری برای همکاری با یوتیوب برای خلق یک وب سایت ویدیویی موسیقی مستقل به نام Vevo دارد که انتظار می رود این سایت تا اواخر سال جاری میلادی راه اندازی شود.
گروه موسیقی وارنر که اولین شرکت موسیقایی بزرگ بود که با یوتیوب همکاری می کرد هم اکنون تنها شرکتی است که از قرارداد مجدد و تمدید قرارداد همکاری با یوتیوب خودداری می کند.
براساس این گزارش ظاهرا دو هنرمند معروف وارنر در ماه دسامبر سال گذشته نتوانستند بر روی مسایل مالی با یوتیوب به توافق برسند.
یوتیوب بیش از ۱۰۰ میلیون بازدیدکننده هر ماه در ایالات متحده آمریکا دارد این شرکت همچنین محبوبیت زیادی در بین کشورهای دیگر دارد.
۱۳۵/۱۹

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا