فروش گوشی ال جی مدل ” کوکی” به ۵ میلیون دستگاه رسید

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از ” اسلش فون” ،  فروش گوشی یاد شده طی ۹ ماه به رکورد یاد شده دست یافت.فروش گوشی LG Cookie که کدنام KP500 نیز شناخته می شود ،  طی ۴ ماهه نخست عرضه به بازار به ۲ میلیون دستگاه رسید و ۳ میلیون دستگاه دیگر از …

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از ” اسلش فون” ،  فروش گوشی یاد شده طی ۹ ماه به رکورد یاد شده دست یافت.
فروش گوشی LG Cookie که کدنام KP500 نیز شناخته می شود ،  طی ۴ ماهه نخست عرضه به بازار به ۲ میلیون دستگاه رسید و ۳ میلیون دستگاه دیگر از این گوشی طی ۵ ماه بعد فروخته شده است.
” اسکات آن” (Skott Ahn) رییس و مدیرعامل بخش موبایل کامیونیکیشن ال جی الکترونیک گفت ،   دستیابی به فروش ۵ میلیون گوشی کوکی طی مدت ۹ ماه از رسیدن ما به هدف تعیین شده در عرضه گوشی کوکی که مورد پسند کاربران است ،  حکایت دارد.
وی افزود ، راهبرد ما در ارایه گوشی تلفن همراه با صفحه نمایش کاملا لمسی با قیمت مناسب  کاملا موفقیت آمیز و فراتر از انتظاراولیه ما است و چنانچه این روند ادامه داشته باشد ، میزان فروش این گوشی تا پایان سال جاری میلادی به رکورد ۱۰ میلیون دستگاه خواهد رسید.
شرکت ال جی دربازار جهانی تلفن همراه رتبه سوم را پس از شرکت های نوکیا و سامسونگ الکترونیک دارد و تلاش می کند با عرضه گوشی های جدید و پیشرفته ، به رتبه دوم دست پیدا کند.
۱۹/۱۳۱

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا