قیمت گوشی N97نوکیا باز هم کاهش یافت

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، این گوشی که چندی پیش با تعدیل قیمت ۷۰ هزار تومانی در بازار عرضه شده بود، به دلیل کاهش تقاضا برای بار دوم با افت قیمت ۴۰هزار تومانی روبرو شده است.“علی معروفی” یکی از فروشندگان گوشی بازار تهران در این باره گفت: عرضه ابتدایی این گوشی با قیمت کاذب باعث شد …

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، این گوشی که چندی پیش با تعدیل قیمت ۷۰ هزار تومانی در بازار عرضه شده بود، به دلیل کاهش تقاضا برای بار دوم با افت قیمت ۴۰هزار تومانی روبرو شده است.
“علی معروفی” یکی از فروشندگان گوشی بازار تهران در این باره گفت: عرضه ابتدایی این گوشی با قیمت کاذب باعث شد تا مشتریان تمایل چندانی برای خرید این گوشی نشان ندهند.
وی افزود: این گوشی که برای اولین بار با قیمت ۸۰۰ هزار تومان پیش فروش شده بود، با تعدیل قیمت چشمگیر با بهای ۶۹۰هزار تومان در اختیار مشتریان قرار می گیرد.
مشخصات فنی این گوشی به شرح زیر است:
این گوشی که در لیست جدیدترین های این برند قرار دارد دارای ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی ، صفحه نمایش لمسی ۵/۳ اینچی، دوربین عکاسی و فیلمبرداری پنج مگاپیکسلی است.
ارتقا حافظه داخلی توسط مموری کارت تا ۴۸ گیگابایت، باتری BP-4L با ظرفیت ۱۵۰۰ میلی آمپر ، قابلیت پخش ویدیویی با فرمت های MPEG-4 / SP and MPEG-4 AVC/H.264 با سرعت ۳۰ فریم درثانیه و رزولوشن VGA ، سیستم ویدیویی RealVideo با سرعت ۳۰ فریم درثانیه ، Flash Lite 3.0 و فلاش ویدیویی در مرورگر اینترنتی از دیگر ویژگی های این گوشی به شمار می آید.
گوشی N97 دارای قابلیت پخش موسیقایی با فرمت های MP3, AAC, eAAC, eAAC+, WMA ، قابلیبت ضبط ویدیویی با فرمت های MPEG-4 VGA باسرعت تا ۳۰ فریم درثانیه ، فلاش Dual LED است و زمان مکالمه با قابلیت های نسل سومی تا ۳۲۰ دقیقه و با قابلیت های جی اس ام تا ۴۰۰ دقیقه درثانیه ، قابلیت پخش ویدیویی تا ۵/۴ ساعت ، قابلیت پخش موسیقی تا ۳۷ ساعت را داراست.
مدل فوق دارای قابلیت ها و سیستم های گوناگون از جمله پشتیبانی شبکه WCDMA/ HSDPA بافرکانس های ۹۰۰/۱۹۰۰/۲۱۰۰ مگاهرتز ، شبکه چهار باندی EGSM با فرکانس های ۸۵۰ / ۹۰۰/۱۸۰۰/۱۹۰۰ مگاهرتز است.
این مدل نوکیا در اندازه های ۲/۱۱۷ در ۳/۵۵ در ۹/۱۵ میلیمتر و با وزنی معادل ۱۵۰ گرم طراحی و ساخته شده است.
۱۲۹/۲۰

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا