۶ طرح مخابراتی در ایلام به بهره‌برداری ‌رسید

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، محمود باقری ظهر امروز در آیین بهره‌برداری از این طرح‌ها اظهار داشت: برای اجرای این تعداد طرح بیش از ۴ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.وی ادامه داد: این میزان اعتبار از محل منابع استانی و ملی برای اجرای این تعداد طرح مخابراتی در استان ایلام هزینه شده است.این …

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، محمود باقری ظهر امروز در آیین بهره‌برداری از این طرح‌ها اظهار داشت: برای اجرای این تعداد طرح بیش از ۴ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.
وی ادامه داد: این میزان اعتبار از محل منابع استانی و ملی برای اجرای این تعداد طرح مخابراتی در استان ایلام هزینه شده است.
این مسئول اضافه کرد: این تعداد پروژه‌ها شامل پایان عملیات کابل کشی فیبرنوری شهرستان سرابله به پل سیمره، برگردان مراکز زرنه و کله‌جوب بر روی سوئیچ ایوان، برگردان مرکز موسیان بر روی سوئیچ دهلران، برگردان مرکز اسلام‌آباد روی سوئیچ دره‌شهر، برگردان مراکز هزارانی و مورموری روی سوئیچ آبدانان است.
باقری تصریح کرد: همچنین تهیه و اجرای طرح فیبر نوری برای هشت فرمانداری در شهرستان‌های ایلام، شیروان چرداول، ایوان، مهران، دهلران، آبدانان، دره‌شهر و ملکشاهی از دیگر طرح‌های به بهره‌برداری رسیده شرکت مخابرات در استان ایلام است.
مدیرعامل شرکت مخابرات استان ایلام گفت: با افتتاح این تعداد طرح مخابراتی در چهار سال گذشته در مجموع ۷۰۰ طرح در استان ایلام در بخش مخابرات به بهره‌برداری رسیده است.
باقری تصریح کرد: شرکت مخابرات استان ایلام همپای دولت نهم درصدد رفع محرومیت از استان در حال توسعه ایلام است.
وی گفت: یکی از مهم‌ترین شعارهای دولت نهم رفع محرومیت از چهره استان‌های محروم کشور بوده که تاکنون در این راه موفق عمل شده و شرکت مخابرات استان ایلام با جدیت تمام و تلاش شبانه‌روزی در راه تحقق این مهم گام‌هایی را برداشته است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا