بازاریابی برای ترانزیت ارتباطات

مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت کشور گفت: شرکت به دنبال بازاریابی برای فروش امکانات به کشورهای همسایه و ترانزیت ارتباطات بین‌المللی است.محمدباقر ظهوری‌فر در گفت‌و‌گو با خبرنگار ارتباطات خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) اظهار کرد: بعضی قراردادها در این زمینه نهایی شده و برخی نیز در حال نهایی شدن است که این موضوع منابع جدید ارزی برای …

مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت کشور گفت: شرکت به دنبال بازاریابی برای فروش امکانات به کشورهای همسایه و ترانزیت ارتباطات بین‌المللی است.
محمدباقر ظهوری‌فر در گفت‌و‌گو با خبرنگار ارتباطات خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) اظهار کرد: بعضی قراردادها در این زمینه نهایی شده و برخی نیز در حال نهایی شدن است که این موضوع منابع جدید ارزی برای کشورمان خواهد داشت.
مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت افزود: در این زمینه به دنبال شرکتی هستیم که بتواند این کار را انجام دهد و بازاریابی لازم را برای این کار انجام می‌دهیم.
او همچنین درباره‌ شبکه‌ سیگنالینگ کل کشور گفت: تا به امروز شبکه‌ مستقلی در این زمینه نداشتیم اما قرار است شبکه‌ سیگنالینگ مستقل داشته باشیم که کار نصب آن آغاز شده و امیدواریم تا چند ماه زیر بار برود که با این کار کیفیت ارتباطات افزایش خواهد یافت.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا