استفاده از گوشی های چند منظوره افزایش یافت

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، با ایجاد قابلیت برنامه های صدا و سیما بر روی گوشی هایی که مجهز به  سیستم DVBH هستند استفاده از این نوع گوشی ها به طور چشمگری افزایش یافته است.ارائه گوشی های تلویزیون دار باعث شده تا اکثر مشتریان علاوه برگوشی تلفن همراه به  استفاده از شبکه های تلویزیون …

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، با ایجاد قابلیت برنامه های صدا و سیما بر روی گوشی هایی که مجهز به  سیستم DVBH هستند استفاده از این نوع گوشی ها به طور چشمگری افزایش یافته است.
ارائه گوشی های تلویزیون دار باعث شده تا اکثر مشتریان علاوه برگوشی تلفن همراه به  استفاده از شبکه های تلویزیون بپردازند.
گوشی های تلویزیون دار به طور عموم ساخت کشور چین هستند و با قیمت های مناسب در بازار عرضه می شود. تا کنون برند های معرفی همچون نوکیا، سونی اریکسون، سامسونگ و غیره گوشی هایی که مجهز به این سیستم باشند را تولید نکرده اند.
سرویسی که برای استفاده از گوشی های تلویزیون دار مورد استفاده قرار می گیرد  DVBH نام دارد که شامل شبکه های مخابراتی، محتوای تلویزیونی، گیرنده سرویس، فرستنده سرویس و تولیدکننده برنامه های تلویزیونی می شود.
DVBH قطعه ای که دریافت دیتای دیجیتال را امکان پذیر می کند، البته DVBH مختص به موبایل نیست و کاربردها و انواع گوناگونی دارد.
این سرویس هم اکنون تنها در تهران فعال است.
۱۲۹/۲۰

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا