اینترنت ارزان نشد

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، به رغم اعلام آمادگی مسئولان و وعده های داده شده برای کاهش قیمت اینترنت ، پس از گذشت چهار سال ازعمر دولت نهم هیچ گونه کاهش تعرفه ای مشاهده نشده و اینترنت با همان قیمت قبلی در اختیار کاربران قرار می گیرد. کاهش قیمت اینترنت که یکی از برنامه …

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، به رغم اعلام آمادگی مسئولان و وعده های داده شده برای کاهش قیمت اینترنت ، پس از گذشت چهار سال ازعمر دولت نهم هیچ گونه کاهش تعرفه ای مشاهده نشده و اینترنت با همان قیمت قبلی در اختیار کاربران قرار می گیرد.
کاهش قیمت اینترنت که یکی از برنامه های اصلی وزارت ارتباطات در آغاز کار دولت نهم  بود، با نزدیک شدن به آخرین روزهای کاری این دولت ، همچنان موضوعی محقق نشده است.
اگرچه قیمت اینترنت در سه سال گذشته در دو مقطع کاهش یافت، اما مصرف‌کنندگان نهایی اینترنت در کشورسودی ازاین کاهش نبرده‌اند .
در برخی کشورهای اروپایی و اسکاندیناوی، اینترنت به عنوان یک کالای فروشی نیست، بلکه به عنوان سرویسی در اختیار زندگی شهری افراد به حساب می آید؛ اما در کشور ما اینترنت به عنوان یک کالای فروشی در نظر گرفته شده و باید آن قدر ارزان شود تا تمامی افراد بتوانند از آن استفاده کنند.
۱۱۷/۲۰

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا