حق السهم دفاتر ارتباطی از خدمات تلفن ثابت ۶۰ درصد کاهش یافت

زهیر طیب در گفت وگو با خبرنگار سازمان خبری موبنا، با بیان اینکه قرار بود حق السهم خدمات تلفن ثابت در دفاتر خدمات ارتباطی ۴۰ درصد افزایش یابد ، اظهار داشت:  طبق جدول جدید شرکت مخابرات ایران که به تمامی استانها ابلاغ شده ، تعرفه های گذشته با کاهش یک سومی روبرو شده است. وی …

زهیر طیب در گفت وگو با خبرنگار سازمان خبری موبنا، با بیان اینکه قرار بود حق السهم خدمات تلفن ثابت در دفاتر خدمات ارتباطی ۴۰ درصد افزایش یابد ، اظهار داشت:  طبق جدول جدید شرکت مخابرات ایران که به تمامی استانها ابلاغ شده ، تعرفه های گذشته با کاهش یک سومی روبرو شده است.
وی ادامه داد: براین اساس حق السهم دفاتر خدمات ارتباطی برای ارائه خدمات پرکاربرد تلفن ثابت ۶۰ درصد کاهش یافته است و تنها خدمات کم کاربرد که حتی سالی یکبار نیز مراجعه ندارد با افزایش ۴۰درصدی حق السهم دفاتر روبرو شده است.
به گفته طیب ارائه خدمات تلفن ثابت با این تعرفه های جدید هم اکنون لازم الاجرا است و دفاتر خدمات ارتباطی موظف به اجرای آن هستند که این مسئله به ضرر این بخش خواهد بود.
هم اکنون بیش از ۳هزار دفتر خدمات ارتباطی در کشور وجود دارد که طبق مصوبه هیات دولت باید به دفاتر پیشخوان خدمات تبدیل شوند.
۱۲۸/۲۰

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا