پیمانکاران مراکز تلفن ثابت برای خدمات تلفن همراه آموزش می بینند

زهیر طیب در گفت وگو با خبرنگار سازمان خبری موبنا این اقدام همراه اول را خلاف قانون عنوان کرد و اظهار داشت: آموزش پیمانکاران برای ارائه خدمات تلفن همراه در فاتر دولتی موازی کاری با دفاتر خدمات ارتباطی پیشخوان دولت محسوب می شود.وی گفت: ادامه فعالیت پیمانکاران مراکز تلفن ثابت در مراکز دولتی دو سال …

زهیر طیب در گفت وگو با خبرنگار سازمان خبری موبنا این اقدام همراه اول را خلاف قانون عنوان کرد و اظهار داشت: آموزش پیمانکاران برای ارائه خدمات تلفن همراه در فاتر دولتی موازی کاری با دفاتر خدمات ارتباطی پیشخوان دولت محسوب می شود.
وی گفت: ادامه فعالیت پیمانکاران مراکز تلفن ثابت در مراکز دولتی دو سال است که ممنوع شده و حتی دربرخی استانها این پیمانکاران دیگر فعالیت نمی کنند.
طیب خاطرنشان کرد: دفاتر خدمات ارتباطی به طور قطع در مقابل این اقدام اپراتور اول سکوت نخواهند کرد.
به گزارش موبنا هیات وزیران در تاریخ دوازدهم بهمن ماه سال ۸۷ آیین نامه دفاتر پیشخوان خدمات را ابلاغ کرد که براساس آن ایجاد و توسعه هرگونه دفاتر مشابه، تحت هر عنوان، توسط دستگاههای اجرایی و سازمان ها و نهادهای عمومی ممنوع است.
براین اساس کلیه سازمانها و نهادهای عمومی و دولتی و نهادهای انقلاب اسلامی که قبل از ابلاغ این آیین نامه اقدام به ایجاد دفاتر با فعالیت مشابه دفاتر پیشخوان کرده اند موظفند حداکثر ظرف ۲ ماه از ابلاغ این آیین نامه نسبت به انتقال دفاتر تحت ضوابط مشخص شده در این آیین نامه اقدام کنند.
۱۲۸/۲۰

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا