تا پنج سال آینده موبایل‌ها ۲۰ میلیارد دانلود می‌کنند

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از سافت پدیا، محبوبیت کاربردهای موبایلی نه تنها در میان کاربران بلکه در میان تولیدکنندگان گوشی هم فراگیر شده است.بر اساس پیش بینی های Juniper Research تا پنج سال آینده بیش از ۲۰ میلیارد دانلود از نرم افزارهای موبایلی توسط کاربران تلفن همراه انجام می شود.بر اساس …

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از سافت پدیا، محبوبیت کاربردهای موبایلی نه تنها در میان کاربران بلکه در میان تولیدکنندگان گوشی هم فراگیر شده است.
بر اساس پیش بینی های Juniper Research تا پنج سال آینده بیش از ۲۰ میلیارد دانلود از نرم افزارهای موبایلی توسط کاربران تلفن همراه انجام می شود.
بر اساس این گزارش نه تنها در دسترس قرار گیری تعداد زیادی از نرم افزارها احتمال رسیدن به این رقم را افزایش می دهد بلکه افزایش شمار شرکت هایی که این فروشگاه ها و کاربردها را ارایه می دهند باعث افزایش میزان این دانلودها خواهد شد.
عامل مهم دیگری که باعث افزایش شمار دانلودها می شود حضور بیش از پیش پورتال های کاربردی است که روش هایی را برای بسیاری از دستگاه های تلفن همراه بازار فراهم می کند. بر این اساس تعداد زیادی از ارایه دهندگان سیستم عامل ها و اپراتورها هستند که پورتال های کاربردی شان را عرضه می کنند.
در این میان اپل با عرضه App Store خود در سال گذشته که موفقیت چشمگیری هم کسب کرد نقش بسزایی در این زمینه داشته است.
گفتنی است که از زمان عرضه App Store  اپل تا کنون یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون دانلود در یک سال ثبت کرده است.
۱۳۵/۱۹

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا