میزان آسیب پذیری مرورگر فایرفاکس ۳.۵ بسیار بحرانی است

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از ” اینفورمیشن ویک”، به گفته گروه یاد شده ، ضعف مرورگر یاد شده امکان حمله از راه دور هکرها را با استفاده از کد های مخرب ، فراهم می کند. یک کد مخرب روز دو روز قبل به سایت اینترنتی ” Milw0rm.com”  ارسال شد که احتمال می …

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از ” اینفورمیشن ویک”، به گفته گروه یاد شده ، ضعف مرورگر یاد شده امکان حمله از راه دور هکرها را با استفاده از کد های مخرب ، فراهم می کند.
 یک کد مخرب روز دو روز قبل به سایت اینترنتی ” Milw0rm.com”  ارسال شد که احتمال می رود از این طریق از مرورگر یادشده ،  بهره برداری نادرست صورت بگیرد.
موزیلا متوجه این آسیب پذیری شده و آنرا مورد بررسی قرارداده است . یک هکر با استفاده از نقطه ضعف یا آسیب پذیری یادشده وفریب دادن ( کاربر) قربانی ، وی را تحریک می کند تا صفحه وبی را که دارای کد مخرب است ، باز کند.
یک شرکت امنیتی رایانه ای دانمارکی با نام ” سکونیا” (Secunia) میزان آسیب پذیری مرورگر یاد شده را ” بسیار بحرانی” توصیف کرده و احتمال داده نسخه های قدیمی تر این مرورگر نیز آلوده شده باشند.
شرکت F-Secure که یک شرکت امنیتی درزمینه رایانه در فنلاند است ، اعلام کرد نرم افزار امنیتی Exploit Shield ، راه سوی استفاده از مرورگر یاد شده را مسدود می کند.
با اینحال ،  “رابرت هانسن” مدیرعامل شرکت مشاوره امنیتی SecTheory طی مصاحبه ای از ضعف سیستم  امنیتی مرورگر فایرفاکس انتقاد کرد.
۱۹/۱۳۱

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا