تلکام نیوزلند ۱۰۰ هزار مشترک جدید جذب کرد

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از ” سلولارنیوز” ،  مشترکان جدید تلکام نیوزلند مربوط به سرویس های شبکه  نسل سومی WCDMA  با برند XT هستند که در مدت زمان حدودا ۳۵ روز ( ۵ هفته ) جذب این شرکت شده اند.ارایه سرویس یاد شده مشوقی ویژه ای برای کابران آیفون به منظور …

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از ” سلولارنیوز” ،  مشترکان جدید تلکام نیوزلند مربوط به سرویس های شبکه  نسل سومی WCDMA  با برند XT هستند که در مدت زمان حدودا ۳۵ روز ( ۵ هفته ) جذب این شرکت شده اند.
ارایه سرویس یاد شده مشوقی ویژه ای برای کابران آیفون به منظور تغییر ( سوییچ )  شبکه مورد استفاده شان ، است.
کاربرانی که دارای گوشی iPhone 3GS هستند وازسرویس شبکه XT استفاده کنند ،  تا ۲۴ ماه نرخ ثابت ۹۵/۷۹ دلاری را می پردازند و از اعتبار اکانت ۶۰۰ دلاری بعلاوه استفاده رایگان از ۲۴۰ مگابایت دیتا درماه به مدت ۲ سال بهره مند خواهند شد.
مسوولان شرکت تلکام نیوزلند از جذب این تعداد مشترک جدید درمدت یاد شده هیجان زده شده و علت جذب این تعداد مشترک جدید را راه اندازی سرویس شبکه XT  عنوان کردند .
دست اندرکاران شبکه یاد شده همچنین درنظر دارند  پوشش سرویس دهی تلکام نیوزلند را درسال جاری توسعه داده و خدمات  پهن باند و پرسرعت را  از طریق ارتقای شبکه پرسرعت انتقال دیتا HSPA ، افزایش دهند.
۱۳۱

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا