یک شرکت هندی علیه گوگل به دادگاه شکایت کرد

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از رویترز ،  شرکت هندی یاد شده تامین کننده نرم افزار آموزش زبان است و از شرکت گوگل به علت نقض قانون علامت تجاری به یک دادگاه فدرال ایالت متحده آمریکا شکایت کرد.درشکایت مطرح شده ؛  شرکت روستا استون اعلام کرده است گوگل به طرف های سوم …

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از رویترز ،  شرکت هندی یاد شده تامین کننده نرم افزار آموزش زبان است و از شرکت گوگل به علت نقض قانون علامت تجاری به یک دادگاه فدرال ایالت متحده آمریکا شکایت کرد.
درشکایت مطرح شده ؛  شرکت روستا استون اعلام کرده است گوگل به طرف های سوم از جمله افراد دست اندرکار سرقت نرم افزاری مجوز خرید و استفاده از علامت تجاری این شرکت را داده است.
شرکت هندی یاد شده همچنین اعلام کرد شرکت گوگل طی برنامه تبلیغاتی و آگهی تجارتی حقوق مربوط به علامت تجاری ” روستا استون” را نقض کرده است.
” اندروپترسون ”  سخنگوی شرکت گوگل دراین باره گفت :  چون هنوزدرباره این موضوع اطلاعی نداریم ، نمی توانیم با صراحت اظهار نظر کنیم.
 ” میشل وو” مسوول بخش حقوقی شرکت روستا استون گفت ، موتور جستجو گوگل  با کمک دیگر افرادد ( نفر سوم ) موجب گمراه کردن مشتری ها شده و با استفاده از علامت و نام تجاری روستا استون بعنوان واژه کیلدی در آگهی های تجاری و همچنین استفاده از آن در متن و تیتر آگهی ها ، از این شرکت سوی استفاده کرده است.
سخنگوی شرکت گوگل نیز می گوید این شرکت مجاز به استفاده از نام یا علامت های تجاری بعنوان واژه و لغت کلیدی در ” AdWords” گوگل است چون کاربران جستجوگر در گوگل بتوانند از ابتدا از میان آگهی دهندگان رقیب ، حق انتخاب داشته باشند.
۱۳۱

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا