تلویزیون ال سی دی ارزان می شود

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، در پی افزایش عرضه مدل های قدیمی تلویزیون های “ال سی دی” و مدل های جدید، احتمال کاهش قیمت این نوع تلویزیون ها  در سطح بازار دیجیتال وجود دارد.در شرایط فعلی بازاراین کالا در رکود به سر می‌برد و در پی آن نیز قیمت‌ها طی ماه‌های اخیر به طور …

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، در پی افزایش عرضه مدل های قدیمی تلویزیون های “ال سی دی” و مدل های جدید، احتمال کاهش قیمت این نوع تلویزیون ها  در سطح بازار دیجیتال وجود دارد.
در شرایط فعلی بازاراین کالا در رکود به سر می‌برد و در پی آن نیز قیمت‌ها طی ماه‌های اخیر به طور چشمگیری  کاهش یافته است وامکان افزایش قیمت‌ها دربازار تلویزیون وجود ندارد.
طی چند ماه گذشته  رکود و کاهش تقاضا انواع تلویزیون‌های LCD  با افت قیمت روبرو بود.
 رئیس اتحادیه فروشندگان دستگاه های صوتی و تصویری معتقد است که به دلیل افزایش عرضه تلویزیون ال سی دی ، میزان تقاضا برای این کالای با گارانتی رسمی کاهش یافته است.
“ابراهیم درستی ” به موبنا گفت: تنها در صورتی می توان شاهد افزایش تقاضا برای تلویزیون های گارانتی دار باشیم که اختلاف قیمت این نوع تلویزیون ها با بدون گارانتی آن به حداقل رسد.
وی ادامه داد: هم اکنون  20 درصد از سهم بازاراین کالا توسط قاچاقچیانی که از مبادی مرزی مریوان، کردستان و بانه فعالیت می کنند تامین می شود.
۱۲۹/۲۰

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا