احتمال همکاری جنرال موتورز با eBay برای فروش اتومبیل

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از خبرگزاری فرانسه، فریتزهندرسون، مدیر اجرایی جنرال موتورز اعلام کرد که این شرکت بر روی یک همکاری جدید با شرکت eBay کار می کند که به کاربران اجازه می دهد در کالیفرنیا یک اتومبیل سفارش دهند همانطور که از سایت حراج eBay خرید می کنند و بتوانند …

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از خبرگزاری فرانسه، فریتزهندرسون، مدیر اجرایی جنرال موتورز اعلام کرد که این شرکت بر روی یک همکاری جدید با شرکت eBay کار می کند که به کاربران اجازه می دهد در کالیفرنیا یک اتومبیل سفارش دهند همانطور که از سایت حراج eBay خرید می کنند و بتوانند اتومبیلی انتخاب کرده و با یک قیمت ثابت اقدام به خریداری آن کنند.
البته شرکت های فروشنده واسطه نیز کار فروش و توزیع اتومبیل های جنرال موتورز را انجام می دهند.
همکاری میان جنرال موتورز و eBay هنوز کامل نشده و هر دو این شرکت ها اعلام کرده اند که در حال مذاکره هستند.
ظاهرا شرکت جنرال موتورز به تازگی ورشکست شده و برای رهایی از ورشکستگی و پرداخت قرض های خود اقدام به فروش اتومبیل های جدیدش بر روی eBay کرده است.
پیش از این شرکت eBay اتومبیل های دست دوم به فروش می رساند و قصد دارد از تاییدیه فروش اتومبیل های دست دوم استفاده کرده و اتومبیل های نو جنرال موتورز را به فروش برساند.
یکی از مدیران شرکت جنرال موتورز می گوید این شرکت سعی دارد که به شکل آزمایش تا دو هفته آینده اتومبیل های جدیدش را بر روی eBay به معرض فروش بگذارد.
جنرال موتورز که بزرگ ترین و قدرتمند ترین تولید کننده اتومبیل در دنیا به شمار می رفت هم اکنون بسیار ضعیف شده و قصد دارد که قرض های خود را جبران کند و از شر قراردادهای سنگینی که متحمل شده رهایی یابد.
با این اقدام سایت EBay Motors به کاربران اجازه می دهد که اتومبیل های جدید و دست دوم را به شکل محلی یا ملی خرید و فروش کنند.
در همین راستا اخباری مبنی بر تکذیب همکاری eBay با جنرال موتورز در وب سایت نیویورک تایمز نیز منتشر شده است.
بر این اساس مدیر ارشد eBay Motors  و Marketplace eBay روز جمعه گذشته اعلام کرد که برای همکاری با جنرال موتورز به توافق نرسیده و هیچ برنامه ای با جنرال موتورز نهایی نشده است.
مدیر ارشد جنرال موتورز اعلام کرد که این شرکت ها مذاکره طولانی برای همکاری انجام داده اند.
وی تاکید کرد که فروشندگان جنرال موتورز و واسطه های این شرکت، نه خود جنرال موتورز، لیستی از اتومبیل های جدید بر روی eBay  ارایه داده اند و ما مستقیما محصولات را به مشتریان نخواهیم فروخت.
وی اظهار داشت که ما به دنبال روش هایی هستیم که امکان خرید و فروش راحت تر محصولاتمان را برای مشتریان فراهم کنیم.
۱۹/۱۳۵

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا