مایکروسافت ویندوز ۷ را تا پایان ماه جاری عرضه می کند

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از زددی نت، اعلام عرضه ویندوز۷ تا پایان ماه جاری میلادی در حالی منتشر شد که مایکروسافت قبلا اعلام کرده بود از ۲۲ اکتبر این سیستم عامل را بر روی رایانه های تولید شده توسط شرکت های دیگر را نصب می کند.البته مایکروسافت هنوز تاریخ دقیق دسترسی …

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از زددی نت، اعلام عرضه ویندوز۷ تا پایان ماه جاری میلادی در حالی منتشر شد که مایکروسافت قبلا اعلام کرده بود از ۲۲ اکتبر این سیستم عامل را بر روی رایانه های تولید شده توسط شرکت های دیگر را نصب می کند.
البته مایکروسافت هنوز تاریخ دقیق دسترسی کاربران عادی در بازار به این سیستم عامل جدید را اعلام نکرده است.
دیروز مایکروسافت به شرکای خرده فروش خود اعلام کرد که برای ارایه مجوزویندوز ۷ تا پایان ماه جاری میلادی به کاربرانی که با مایکروسافت قرارداد بیمه نامه دارند اقدام کنند.
بر این اساس کاربرانی که با مایکروسافت از تاریخ یکم ماه ژوییه سال ۲۰۰۸ قرارداد بیمه نرم افزاری منعقد کرده اند پس از عرضه ویندوز ۷ از این سیستم عامل بهره مند می شوند.
مایکروسافت همچنین اعلام کرده که ۱۵ درصد تخفیف برای این کاربران هنگام خرید ویندزو ۷ در نظر گرفته است.
اوایل سال جاری میلادی مایکروسافت رسما تصدیق کرد که به کاربران بیمه نرم افزاری ، ویندوز ۷ را ارایه می دهد اما جزییات کامل آن را شرح نداد و ابتدای ماه جاری اعلام کرد که قیمت مناسبی را برای افرادی که تحت بیمه نرم افزاری مایکروسافت هستند و یک رایانه جدید با ویندوز تجاری ویستا خریداری می کنند در نظر گرفته است.
بر این اساس کاربران تحت بیمه نامه مایکروسافت امکان دسترسی به ویندوز ۷ را پس از عرضه خواهند داشت.
۱۹/۱۳۵

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا