اسوس امکان استفاده ۹.۵ ساعته از نت بوک را به ارمغان آورد

به گزارش موبنا به منظوراثبات این ادعا برای نمونه تنها درایالات متحده و بر اساس اعلام وب سایت معتبر Amazon.com ،این محصول توانسته است تا درمیان ۳ محصول پرطرفدار این سایت قرار گیرد. براساس اعلام سایت معتبر Amazon.com محصول   Eee PC™ ۱۰۰۰ توانسته است تا از ماه فوریه سال جاری میلادی تا کنون درمیان ۳ …

به گزارش موبنا به منظوراثبات این ادعا برای نمونه تنها درایالات متحده و بر اساس اعلام وب سایت معتبر Amazon.com ،این محصول توانسته است تا درمیان ۳ محصول پرطرفدار این سایت قرار گیرد.
براساس اعلام سایت معتبر Amazon.com محصول   Eee PC™ ۱۰۰۰ توانسته است تا از ماه فوریه سال جاری میلادی تا کنون درمیان ۳ محصول برتر و پرطرفدار آن قرار بگیرد. درهمین حال مجله معتبر PC Magazine دررابطه با این محصول اسوس می نویسد “درحال حاضر  ASUS Eee PC 1000HE  بهترین نت بوک موجود دربازار است که می توانید آن را خریداری کنید. “. همینطور مجله PC World نیز در یکی از مقالات خود ضمن اشاره به محصول  Eee PC™ ۱۰۰۰HE  می افزاید:”این نت بوک هوشمند ضمن برخورداری از طراحی و کارایی فوق العاده، قیمت بسیار مناسبی نیز دارد.”وب سایت NoteBookReview.com نیز از این نت بوک به عنوان برترین درمیان نت بوک های مورد آزمایش قرار گرفته شده دراین وب سایت نام برده است.
گفتنی است این محطول  در رنگ های سفید، مشکی، صورتی، آبی و طلایی عرضه شده است. قدرت آن نیزاز طریق یک پردازشگر Intel® Atom™ با قابلیت بهینه سازی انرژی تامین می گردد. همینطور تکنولوژی ASUS Super Hybrid Engine (SHE) به کاربران این امکان را می دهد تا با توجه به نوع استفاده اشان از نت بوک، میزان کارایی و ذخیره سازی انرژی را درحالت های مختلف تنظیم نمایند و بدین ترتیب تا میزان ۱۵ درصد مصرف انرژی را کاهش دهد و امکان استفاده بدون وقفه به مدت ۹.۵ ساعت را برای کاربران فراهم آورد.
عاوه بر اینها یک هارد دیسک ۱۶۰ گیگا بایتی با قابلیت ذخیره سازی Eee آنلاین به میزان ۱۰ گیگا بایت و یک LCD 10 اینچی از نوع WSVGA همراه با LED با پس زمینه روشن از دیگر امکانات این نت بوک محسوب می شود.
touch-pad چند کاره به کار رفته در این محصول به کاربران این امکان را می دهد تا اعمالی نظیر زوم کردن تصاویر و یا بالا و پایین کردن صفحات را به راحتی انجام دهند. به تمامی اینها باید قابلیت برقراری ارتباطات بی سیم ازنوع ۸۰۲.۱۱n را اضافه کرد و که از این تریق امکان اتصال به اینترنت پرسرعت را فراهم می کند.
۱۸۱/۲۰

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا