روزهای پر رونق در راه است

طبق اعلام فعالان بازار، این اتفاق نادری است که بازار امسال رایانه با آن مواجه شده است.فعالان بازار معتقدند هرسال در روزهای اول تیر ماه بازار کالاهای مختلف از جمله رایانه رونق بسیاری می‌یافت. ولی امسال برخلاف سال‌های گذشته نه تنها بازار پر رونق نشده، بلکه در رکود دست و پا می‌زند.اجمدی یک فروشنده در …

طبق اعلام فعالان بازار، این اتفاق نادری است که بازار امسال رایانه با آن مواجه شده است.
فعالان بازار معتقدند هرسال در روزهای اول تیر ماه بازار کالاهای مختلف از جمله رایانه رونق بسیاری می‌یافت. ولی امسال برخلاف سال‌های گذشته نه تنها بازار پر رونق نشده، بلکه در رکود دست و پا می‌زند.
اجمدی یک فروشنده در این رابطه می‌گوید: اگر چه بازار همچنان روزهای بی‌رونقی را سپری می‌کند، ولی کسبه بازار کامپیوتر امیدوارند طی روزهای آینده و با پایان یافتن آزمون ورودی دانشگاه‌ها بازار از حالت رکود خارج شود.
رحیمی یک فروشنده دیگر در این‌باره می‌گوید: طی روزهای اخیر بازار از حالت رکود خارج نشده است، اما میزان مراجعه‌کنندگان به پاساژ پایتخت تا حد قابل توجهی افزایش یافته است و این علامت خوبی برای فعالان بازار است.
به گفته این فروشنده، پیش‌بینی می‌شود این دوران رکود نفس‌های آخر خود را بکشد و طی روزهای آینده بازار وارد دوران تازه‌ای شود.
سایر فعالان بازار رایانه نیز معتقدند با پایان یافتن امتحانات ورودی دانشگاه‌ها بازار تا حدودی از دوران رکود خارج می‌شود که اعلام نتایج کنکور و افزایش انگیزه دانشجویان جدید برای خرید تجهیزات رایانه‌ای باعث رونق بیشتر بازار می‌شود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا