فارس همچنان در تلفن همراه کشور پیشتاز است

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی شرکت مخابرات استان فارس، چنگیز امیری افزود: وضعیت تلفن همراه در فارس مطلوب است و ۴هزار و ۲۸۵کیلومتر از جاده‌های استان فارس زیر پوشش شبکه تلفن همراه قرار دارد و هم‌اکنون نیز ۲میلیون و ۴۵۸ هزار شماره تلفن همراه در استان فارس مشغول به‌کار است و …

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی شرکت مخابرات استان فارس، چنگیز امیری افزود: وضعیت تلفن همراه در فارس مطلوب است و ۴هزار و ۲۸۵کیلومتر از جاده‌های استان فارس زیر پوشش شبکه تلفن همراه قرار دارد و هم‌اکنون نیز ۲میلیون و ۴۵۸ هزار شماره تلفن همراه در استان فارس مشغول به‌کار است و ضریب نفوذ تلفن همراه در این استان بیش‌از ۵۵ درصد است که همچنان از میانگین کشوری بالاتر و در کشور دارای مقام دوم است.
مدیر عامل شرکت مخابرات استان فارس در خصوص ارائه خدمات تلفن همراه نیز گفت: فعالیت مخابرات فارس تنها به توسعه فنی تلفن همراه محدود نمی‌شود بلکه همزمان با توسعه، برنامه بهینه‌سازی این شبکه را نیز پیگیری می‌کنیم تا بتوانیم بهترین کیفیت را به مشترکین ارائه دهیم و در زمینه خدمات نیز علاوه‌بر خدماتی که در دفاتر خدمات ارتباطی انجام می‌گیرد به‌منظور صرفه‌جویی در زمان و هزینه شهروندان، خدماتی را به‌صورت غیرحضوری و از طریق اینترنت ارایه می‌کنیم.
وی افزود: خدمات قطع و وصل شخصی، دریافت ریز مکالمات و قطع و وصل مفقودی به‌صورت غیرحضوری و از طریق سایت اینترنتی شرکت ارتباطات سیار به نشانی WWW . MCI . IR امکان‌پذیر است.
مدیرعامل شرکت مخابرات استان فارس اظهار داشت: در حال حاضر مخابرات فارس با داشتن ۷هزار و ۳۹۰ کیلومتر شبکه فیبر نوری، یک‌هزار و ۱۷۲سایت تلفن همراه (B.T.S ، اتصال کل شهرهای این استان به شبکه دیتا استان، تعداد ۲هزار و ۶۰۵ مشترک VPN + IP در استان و فراهم‌کردن امکانات پیشرفته مخابراتی برای ۵۰ I.S.P، در مقایسه با شرکت مخابرات استان‌های دیگر در وضعیت بسیار مطلوبی است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا