MMS و GPRS همچنان قطع است

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، همزمان با قطع شبکه پیام کوتاه از ۲۱ خردادماه جاری، شبکه ارزش افزوده تلفن همراه نیز قطع شده و امکان استفاده از سرویس های MMS  و GPRS ممکن نیست.اتصال مجدد سیستم پیامک  در استان تهران پس از ۲۱ روز قطعی ، در حالی است که این سرویس از اول …

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، همزمان با قطع شبکه پیام کوتاه از ۲۱ خردادماه جاری، شبکه ارزش افزوده تلفن همراه نیز قطع شده و امکان استفاده از سرویس های MMS  و GPRS ممکن نیست.
اتصال مجدد سیستم پیامک  در استان تهران پس از ۲۱ روز قطعی ، در حالی است که این سرویس از اول تیرماه در برخی استان های کشور برقرار شده بود.
اگرچه در حال حاضر این سیستم در سراسر کشور فعال است اما این شبکه در زمان حاضر اختلال دارد و مشترکان برای ارسال و دریافت SMS همچنان با اختلال روبرو هستند.
هم اکنون این پیامک ها با تاخیر ارسال و دریافت می شود و گاهی نیز چندین بار ارسال می شوند.
به دنبال غیرفعال شدن سرویس‌‌ پیامک شبکه تلفن همراه کشور هریک از اپراتورهای اول، تالیا و اپراتوردوم و نیز پیمانکاران پیامک با ضررهای میلیاردی مواجه شده‌اند.
هنوز ارتباط اپراتورهای پیامک با شبکه تلفن همراه کشور برقرار نیست و این اپراتورها نمی توانند به صورت انبوه پیامک ارسال کنند.
با قطع ۲۱ روزه سرویس پیامک ،  ایران دارای رکورد بالاترین مدت زمان قطعی پیامک تلفن همراه در سراسر جهان شد.
بیش از ۴۵ میلیون نفر در کشور از تلفن همراه استفاده می کنند و ضریب نفوذ تلفن همراه هم اکنون حدود ۶۵درصد است.
۱۲۸/۲۰

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا