موتورولا گوشی های متوسط را اندروییدی می کند

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از سافت پدیا، موتورولا یکی از تولیدکنندگانی است که در شرایط اقتصادی نامساعد و بحران زده به شدت تحت تاثیر قرار گرفت و سهم بازارش و نیز درآمدش به شدت کاهش یافت.موتورولا به منظور احیای سهم از دست رفته اش از بازار تلفن همراه در صدد است …

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از سافت پدیا، موتورولا یکی از تولیدکنندگانی است که در شرایط اقتصادی نامساعد و بحران زده به شدت تحت تاثیر قرار گرفت و سهم بازارش و نیز درآمدش به شدت کاهش یافت.
موتورولا به منظور احیای سهم از دست رفته اش از بازار تلفن همراه در صدد است با عرضه یک سری گوشی ها با قابلیت های زیاد که بعضی از آنها از سیستم عامل اندرویید برخوردارند زیان هایش را جبران کند.
به منظور بازگشت به جریان تولید گوشی و به دست اوردن سهم بازار، این شرکت تمایل به انتشار گوشی های مجهز به سیستم عامل اندرویید پیشرفته ندارد زیرا به سرعت این بازار در حال اشباع شدن است.
موتورولا در صدد است در فصل چهارم سال میانگین فروش گوشی هایش را به ۱۴۷ دلار برساند این درحالی است که پیش از این میانگین قیمت گوشی های این شرکت در فصل اول ۱۲۳ دلار بوده است.
یکی از مدیران موتورولا تخیمن زد که سال آینده میزان فروش این شرکت ۲۰ درصد افزایش یابد و به فروش ۷۰ میلیون دستگاه برسد.
۱۳۵/۲۰

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا