با محبوبیت شبکه‌های اجتماعی موبایل‌ها درآمد زا می‌شوند

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از رویترز، به تازگی شبکه‌های اجتماعی همچون فیس بوک از محبوبیت زیادی مخصوصا از زمانی که امکان دسترسی به آنها از طریق گوشی های هوشمند فراهم شده برخوردار شده است و پیش بینی می شود باعث رشد تبلیغات و آگهی های موبایلی شود.بر این اساس پیش بینی …

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از رویترز، به تازگی شبکه‌های اجتماعی همچون فیس بوک از محبوبیت زیادی مخصوصا از زمانی که امکان دسترسی به آنها از طریق گوشی های هوشمند فراهم شده برخوردار شده است و پیش بینی می شود باعث رشد تبلیغات و آگهی های موبایلی شود.
بر این اساس پیش بینی می شود که رشد تبلیغات موبایلی بر روی شبکه های اجتماعی مخصوصا روی دستگاه های تلفن همراه تا دو یا سه سال آینده از رشد چشم‌گیری برخوردار شود.
البته کارشناسان معتقدند شرایط اقتصادی جدید نوید بخش است اگرچه نداشتن استاندارد جهانی تلفن همراه می تواند مانع از رشد پرسرعت این صنعت باشد.
با استقبال از فناوری های جدید و دستگاه‌هایی همچون گوشی های هوشمند مثل آیفون آگهی های موبایلی سالانه به طور میانگین ۴۵ درصد رشد خواهد کرد و پیش بینی می شود تا ۵ سال آینده در آمده حاصل از این تبلیغات به ۸/۲۸ میلیارد دلار برسد.
۱۳۵/۲۰

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا