امکان استفاده از MMS و GPRS تلفن همراه مقدور نیست

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا ، سرویس های MMS و GPRS اپراتورهای تلفن همراه حدود شش ماه پیش فعال شده است و اگرچه در این مدت تقاضای زیادی برای استفاده از این سرویس ها از سوی مشترکان به چشم نمی خورد اما بیش از دو هفته است که معدود مشترکان این نوع سرویس نیز …

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا ، سرویس های MMS و GPRS اپراتورهای تلفن همراه حدود شش ماه پیش فعال شده است و اگرچه در این مدت تقاضای زیادی برای استفاده از این سرویس ها از سوی مشترکان به چشم نمی خورد اما بیش از دو هفته است که معدود مشترکان این نوع سرویس نیز نمی توانند از آن استفاده کنند.
مسدود شدن شبکه پیام کوتاه ، ام ام اس و جی پی ار اس تلفن همراه از روز ۲۱خردادماه سال جاری تا به امروز همچنان ادامه دارد و این مسئله سبب شده تا ارتباط بیش از ۳۱ میلیون مشترک اپراتور اول ، یک میلیون مشترک تالیا و ۱۴میلیون مشترک اپراتور ایرانی خارجی ام تی ان – ایرانسل ، یک میلیون مشترک تالیا و نیز مشترکانی که از این سرویس های ارتباطی استفاده می کنند به کلی قطع شود.
با قطع شدن سرویس های شبکه تلفن همراه کشور هریک از اپراتورهای اول ، تالیا و اپراتوردوم و نیز پیمانکاران پیامک با ضررهای میلیاردی مواجه شده اند.
انسداد سرویس های تلفن همراه بخصوص پیام کوتاه درحالی ادامه دارد که بسیاری از افراد از این رسانه برای امور روزمره و کار خود استفاده می کنند.
۱۲۸/۲۰

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا