حل مشکلات شرکت های PAP کمتر از یک سال

عضو کمیته راهبردی گروه شرکت های ارائه دهنده خدمات اینترنت پرسرعت (PAP ) در گفت وگو با خبرنگار سازمان خبری موبنا با اشاره به برگزاری جلسه ای در خردادماه سال جاری با حضور مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، معاون پارلمانی وزیر ارتباطات و نمایندگان شرکت های PAP اظهار داشت: در این نشست پیشنهاداتی  مطرح شد که …

عضو کمیته راهبردی گروه شرکت های ارائه دهنده خدمات اینترنت پرسرعت (PAP ) در گفت وگو با خبرنگار سازمان خبری موبنا با اشاره به برگزاری جلسه ای در خردادماه سال جاری با حضور مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، معاون پارلمانی وزیر ارتباطات و نمایندگان شرکت های PAP اظهار داشت: در این نشست پیشنهاداتی  مطرح شد که تبدیل به تفاهم نامه شد.قرار بود این تفاهم نامه به دستور العمل اجرایی تبدیل و از طریق مخابرات ایران به عنوان متولی به شرکت های مخابرات استانی ابلاغ شود.
عبدالمحمد بیدختی نژاد با بیان اینکه از آن تاریخ تاکنون از اینکه توافقنامه مذکور تبدیل به دستورالعمل شده یا خیر بی اطلاع هستیم ، گفت: طبق تفاهمات صورت گرفته مقرر شد که دستورالعمل اجرایی بعد از تدوین به اطلاع شرکت های PAP نیز برسد.
وی با تاکید براینکه برگزاری جلسات شرکت مخابرات ایران با گروه شرکت های PAP برای حل مشکلات این بخش و نهایی کردن خواسته های این شرکت ها است ، خاطرنشان کرد: مهم ترین موضوع در این تفاهم نامه مربوط به حل مشکلات ارائه دهندگان اینترنت پرسرعت در شهر تهران بود که طبق این تفاهم نامه در یک پروسه زمانی دو ماهه قابل مرتفع شدن است.
مسئول دبیرخانه شرکت های PAP با بیان اینکه ارائه خدمات ADSL در مراکز باقی مانده شهر تهران به عنوان اولویت درخواست های این بخش مطرح است ، تصریح کرد: تعیین زمان بندی و تعیین وظایف طرفین برای انجام تعهدات ، در یک پروسه زمانی دو ماهه مشکلات ADSL شهر تهران را حل می کند.
به گفته وی حل مشکلات شرکت های PAP در استان تهران و به صورت موازی در مابقی استانها از دیگر پارامترهای مدنظر نمایندگان شرکت های PAP است که اگر این خواسته ها اجرایی شود ظرف مدت کوتاهی مشکلات در کشور حل خواهد شد.
بیدختی نژاد گفت: در این توافقنامه نقش طرفین و نیز تفکیک وظایف به روشنی مشخص شده که اگر توافقنامه بدون تغییر تبدیل به آیین نامه شود ظرف مدت شش ماه تا یک سال مشکلات این بخش مرتفع خواهد شد.
وی افزود: این دستورالعمل باید به اطلاع نمایندگان کمیته راهبردی گروه شرکت های PAP برسد و هر آنچه که خارج از این توافقنامه تبدیل به آیین نامه و دستورالعمل شود مدنظر ما نخواهد بود و تغییرات باید به ما اطلاع داده شود.
پیش از این مدیرعامل شرکت مخابرات ایران از تهیه و ابلاغ دستور العمل همکاری و ارائه امکانات و تجهیزات از سوی مخابرات استانی به شرکتهای PAP خبر داده بود.
صابر فیضی گفته بود که با ابلاغ این دستور العمل به مخابرات استانها امکانات و تجهیزات مورد نیاز شرکتهای ارائه دهنده اینترنت پر سرعت تامین خواهد شد و شرکتهای مخابرات استانی با این بخش همکاری خواهند کرد.
۱۲۸/۲۰

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا