اندونزی ورود گوشی های بلک بری جدید را ممنوع کرد

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از ” سلولارنیوز” ،  اندونزی ورود گوشی های جدید بلک بری را منوط به تاسیس دفتر مرکزی شرکت کانادایی ” ریم” (RIM ) تولید کننده گوشی های بلک بری و راه اندازی و پشتیبانی خدمات پس از فروش برای گوشی های یاد شده اعلام کرد.این خبر را …

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از ” سلولارنیوز” ،  اندونزی ورود گوشی های جدید بلک بری را منوط به تاسیس دفتر مرکزی شرکت کانادایی ” ریم” (RIM ) تولید کننده گوشی های بلک بری و راه اندازی و پشتیبانی خدمات پس از فروش برای گوشی های یاد شده اعلام کرد.
این خبر را روزنامه ” جاکارتا گلوب ” به نقل از وزارت فن آوری اطلاعات و ارتباطات اندونزی منشتر کرد.
سخنگوی وزارت خانه یاد شده این تصمیم را به اطلاع شرکت های اپراتوری تلفن همراه و وارد کنندگان گوشی رسانده است.
این قانون شامل گوشی های جدید بلک بری که نیاز به مجوز ورود و فروش در داخل خاک اندونزی دارند را می شود و آن مدل از گوشی های تلفن همراه بلک بری که ازقبل وارد شده و دراختیار کاربران قراردارند ، شامل این قانون نخواهند شد.
” آدیتا ایراواتی” معاون شرکت ” پی یت ایندوست” (PT Indosat) گفت: این شرکت برای وارد کردن یک مدل گوشی CDMA BlackBerry با دولت درحال مذاکره است.
وی افزود: ما از این تصمیم دولت حمایت می کنیم و از شرکت ریم  می خواهیم دفتر نمایندگی محلی خود را دراین کشور افتتاح کند چون این اقدام موجب شکسته شدن و کاهش قیمت های گوشی بلک بری می شود.
۱۳۱/۲۰

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا