کارت های تلفن بین الملل ۲۰۰ شرکت بدون استفاده شد

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، مکالمات بین‌المللی از طریق سرویس تلفن اینترنتی از دیگر مواردی بود که از اختلالات این روزها بی نصیب نماند.پس از انتخابات دوره دهم ریاست جمهوری تا کنون امکان برقراری مکالمات بین‌المللی از طریق سرویس تلفن اینترنتی نیز میسر نیست.این در حالی است که بسیاری از مردم برای تماس با …

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، مکالمات بین‌المللی از طریق سرویس تلفن اینترنتی از دیگر مواردی بود که از اختلالات این روزها بی نصیب نماند.
پس از انتخابات دوره دهم ریاست جمهوری تا کنون امکان برقراری مکالمات بین‌المللی از طریق سرویس تلفن اینترنتی نیز میسر نیست.
این در حالی است که بسیاری از مردم برای تماس با خارج از کشور از خطوط تلفن ثابت و همراه خود استفاده می کنند که این امر منجر به ترافیک بالا در شبکه ثابت و همراه کشور شده است.
در طی دو هفته اخیر تقاضا برای کارت های تلفن بین الملل  در سطح کشور به طور چشمگیری کاهش یافته است و در نتیجه بیش از ۲۰۰ شرکت تلفن اینترنتی در بحران خدمات رسانی و  انسداد کسب و کار  خود قرار گرفتند.
روزانه بیش از ۵۰۰ هزار نفر از خدمات تماس با خارج از کشور توسط بخش خصوصی بهره می‌برند.
این در حالیست که  سرویس پیام کوتاه اپراتور های تلفن همراه نیز از آخرین ساعات روز ۲۱ خرداد ماه  قطع شد و همچنان  مشترکان تهراتی نمی توانند از این سرویس استفاده کنند. 
۱۲۹/۲۰

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا