چین گوگل را به ارایه تصاویر غیر اخلاقی متهم کرد

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از خبرگزاری فرانسه، دولت چین مدعی است این اقدام گوگل پس از اینکه کاربران چینی برای اتصال به وب سایت جستجوی گوگل ناتوان شدند صورت گرفته است.مقامات چینی این اقدام گوگل را پس از اینکه چین درصدد تجهیز نرم افزار فیلتر اینترنت برای رایانه های شخصی برآمده …

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از خبرگزاری فرانسه، دولت چین مدعی است این اقدام گوگل پس از اینکه کاربران چینی برای اتصال به وب سایت جستجوی گوگل ناتوان شدند صورت گرفته است.
مقامات چینی این اقدام گوگل را پس از اینکه چین درصدد تجهیز نرم افزار فیلتر اینترنت برای رایانه های شخصی برآمده به شدت محکوم کرده اند.
سخنگوی وزارت خارجه چین می گوید: روز پنج شنبه کارشناسان ما متوجه شدند که نسخه انگلیسی وب سایت گوگل در حال پراکندن برنامه های پورنوگرافی شامل محتواهای غیر اخلاقی در اینترنت کرده که نقض جدی قوانین و سازمان تنظیم مقررات چینی است.
کاربران چینی برای اتصال به وب سایت اصلی گوگل یا سایت چینی آن به آدرس google.cn ناتوان بودند و به این ترتیب نسخه انگلیسی این وب سایت اقدام به ارایه تصاویر و محتواهای غیر اخلاقی کرده است.
۱۳۵/۲۰

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا